لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

کلایمر پله ای، کلایمر خانگی یا کلایمر سکو؟

چگونه می دانید بهترین گزینه برای شما کدام است؟

اگر پله ها شروع به تبدیل شدن به یک مشکل برای شما یا یکی از عزیزان کرده اند، ممکن است به دنبال راه حلی باشید. با این حال، متوجه شده اید که گزینه های مختلف زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – بنابراین، کدام یک را انتخاب می کنید؟

ما برای کمک اینجا هستیم. اگرچه هر یک از این سه گزینه به شما یا عزیزانتان کمک می کند آزادی حرکت خود را بازگردانید، اما کاربردهای متفاوتی دارند و می توانند در موقعیت های مختلف استفاده شوند. تحرک کاربر، محدودیت‌های فضا و قیمت همه عوامل کلیدی هستند که باید در نظر گرفته شوند، بنابراین در این مقاله، در مورد ویژگی‌های اصلی هر یک و همچنین هر چیزی که ممکن است در صورت تصمیم به انتخاب باید در نظر داشته باشید صحبت خواهیم کرد. برای یکی بر دیگری

کلایمر
کلایمر پله چیست؟
کلایمر پله در مقابل کلایمر خانگی در مقابل کلایمر پلت فرم

کلایمر پله ای کلایمری است که فرد را در حالی که روی صندلی می نشیند از پله ها بالا و پایین می برد. این واقعاً ساده است – همان کاری را که روی قلع می گوید انجام می دهد – شما را راحت و ایمن از پله ها بالا می برد. یکی از مزایای اصلی کلایمر این است که مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد آزادی حرکت در خانه شما است. از آنجایی که برای نصب آن نیازی به انجام هیچ کار ساختمانی نیست ، و آنها را می توان روی هر پلکانی نصب کرد، راه حل خوبی برای هرکسی است که می خواهد به سادگی از پله های خود بلند شود، بدون اینکه نیازی به ایجاد تغییرات قابل توجهی در خانه خود داشته باشد.

پله های مختلف زیادی در بازار وجود دارد، و اگرچه ممکن است همه آنها کاملاً مشابه به نظر برسند، تفاوت های بسیار زیادی بین آنها وجود دارد:

ظاهر یک کلایمر پله ای – آیا کلایمر برای مطابقت با دکوراسیون منزل شما طراحی شده است؟
چگونه کنترل می شود – آیا کنترل دستی ارگونومیک است؟
ویژگی های راحتی – اینکه آیا این صندلی دارای بالشتک است و آیا زیرپایی به اندازه کافی بلند است
ویژگی های ایمنی – بستن کمربند ایمنی چقدر آسان است؟ اگر چیزی در راه پله شما وجود داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟
قبل از انتخاب کلایمر راه پله مناسب ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به صورت آنلاین تحقیق کنید و نظرات مشتریان را بخوانید – ببینید افراد دیگر در مورد هر شرکت چه می گویند تا مطمئن شوید که یکی را انتخاب می کنید که می توانید به آن اعتماد کنید.

چه کسی می تواند از کلایمر پله استفاده کند؟
همانطور که در بالا گفتیم، تقریباً هر کسی. اگر می‌توانید خود را به صورت عمودی روی یک صندلی نگه دارید، می‌توانید از کلایمر پله‌ها استفاده کنید (باید مطمئن شوید که تا انتهای دیگر روی صندلی محکم هستید).

افرادی که خم کردن زانو یا باسن برایشان مشکل است
حتی اگر خم کردن زانوها و باسن برایتان سخت است، می توانید از کلایمر پله استفاده کنید، زیرا ما چندین صندلی مختلف در محدوده خود داریم که هر کدام برای رفع نیازهای مختلف ساخته شده اند. Sadler ترکیبی عالی بین صندلی نشیمنگاه و صندلی است، و اگر برایتان سخت یا دردناک است که روی صندلی بنشینید و دوباره بلند شوید، دقیقاً همان چیزی است که برای بالا بردن شما از پله ها نیاز دارید. صندلی Sadler به سمت عقب متمایل می شود، وزن شما را در حالتی که به پشت می نشینید، تحمل می کند، فشار را از روی زانوهایتان کم می کند، همانطور که از پله ها در حالت نزدیک به ایستاده بالا می روید. سپس، هنگامی که به انتهای دیگر پله های خود می رسید، به سمت بالا متمایل می شود و به آرامی به شما کمک می کند تا از صندلی خارج شوید.

غمگین به بالای سر برسد

استفاده کنندگان از ویلچر
حتی اگر از ویلچر استفاده می کنید، می توانید از کلایمر پله استفاده کنید، اما اگر می خواهید به طور مستقل از کلایمر پله ای خود استفاده کنید، باید بتوانید به تنهایی از ویلچر خود، و داخل و خارج از پله خود سوار شوید. یک کلایمر پله نیز نمی تواند ویلچر حمل کند، بنابراین ممکن است لازم باشد ویلچر دیگری در انتهای دیگر پله ها منتظر شما باشد. تا زمانی که می توانید خود را به صورت عمودی روی صندلی نگه دارید، ویژگی های ایمنی استاندارد هر یک از کلایمرهای پله ما – از کمربند ایمنی ارگونومیک ما تا دکمه تا شدن زیرپایی – مطمئن شوید که کلایمر پله ما ایمن و قابل استفاده است.

کجا می توانم کلایمر راه پله نصب کنم؟
کلایمر روی پله های شما نصب شده است. آنها را می توان بر روی اکثر راه پله ها نصب کرد، خواه بلند باشند یا کوتاه، پهن یا باریک، داخل خانه یا خارج، مستقیم یا منحنی. کلایمرهای پله بر روی پله های شما (از هر چیزی که ساخته شده اند) نصب می شوند، نه دیوارهای شما. این بدان معناست که نصب کلایمر نیازی به کار ساختمانی ندارد و نصب سریع (کمتر از یک روز طول می کشد) و تمیز است.

تا زمانی که شما یک پریز برق در نزدیکی پله های خود دارید، یک کلایمر پله را می توان به راحتی نصب کرد – و حتی می تواند شما را از چندین پله و چندین طبقه بالا ببرد.

طرفداران

ارزان برای اجرا
نصب سریع
فوق العاده ساکت
راحت برای سوار شدن
یک راه حل مقرون به صرفه
بدون نیاز به کار ساختمانی
زمانی که از آن استفاده نمی کنید به خوبی جمع می شود
در صورت لزوم به راحتی قابل حذف است
منفی

شما نمی توانید محل نصب آن را انتخاب کنید
از یک کلایمر خانگی قابل توجه تر است
نمی توان محموله های سنگین را حمل کرد (مانند ویلچر)
کلایمر خانگی
کلایمر خانگی چیست؟

کلایمر خانگی می تواند راه حلی باشد که وقتی فکر می کنید خانه خود را در دسترس تر کنید، بلافاصله به آن می پرید. به هر حال، کلایمرهای خانگی تمایل دارند ارزش ملک را افزایش دهند و اغلب به عنوان یک سرمایه گذاری هوشمند در نظر گرفته می شوند – به خصوص اگر تحرک کمتری داشته باشید و برای رفت و آمد در خانه خود مشکل دارید.

مواردی که باید در مورد نصب کلایمر خانگی در خانه خود در نظر بگیرید عبارتند از:

جایی که آن را نصب خواهید کرد – آیا فضایی برای ساخت چاه کلایمر و گودال دارید؟ آیا می توانید یک کلایمر خانگی بگیرید که به چاله یا گودال نیاز نداشته باشد؟ آیا فضایی را دارید که حتی یک کلایمر کوچک نیاز دارد؟
چقدر هزینه خواهد داشت کلایمرهای خانگی نسبت به کلایمرهای پله ای وسعت بیشتری دارند و مانند خود کلایمر، باید کارهای ساختمانی را که باید برای جا دادن کلایمر انجام شود، در نظر بگیرید.
ترسیم نقشه ها و نصب کلایمر خانه شما چقدر طول می کشد. آیا می توانید آنقدر صبر کنید؟
چه کسانی می توانند از کلایمر خانگی استفاده کنند؟
هر کس و هر کس.

با این حال، کلایمرهای خانگی در اشکال و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. به همین دلیل، در حالی که در حال بررسی گزینه های خود هستید، باید دقیقاً به آنچه می خواهید و نیاز دارید فکر کنید. آیا به کلایمر منزل خود نیاز دارید تا:

ویلچر حمل کنید؟
وزنه های سنگین حمل کنید؟
درب اتوماتیک دارید؟
بیش از دو طبقه بروم؟
بیش از یک نفر را حمل کنید؟
همه این متغیرها می توانند قیمت و نوع کلایمر مورد نظر شما را تغییر دهند.

اگر به فکر خرید کلایمر خانگی هستید موارد دیگری که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

جایی که کلایمر خانه خود را برای بهترین استفاده از آن قرار می دهید.
جایی که واحد درایو قرار خواهد گرفت – آیا می توانید آن را هنگام استفاده از کلایمر بشنوید؟
کلایمرهای خانگی اغلب به تعمیر و نگهداری سالانه نیاز دارند تا مطمئن شوند که به خوبی کار می کنند.
کجا می توانم کلایمر خانگی نصب کنم؟

بر خلاف زمانی که یک کلایمر پله می‌خرید، وقتی یک کلایمر خانگی می‌خرید، محدود به جایی نیستید که می‌توانید آن را قرار دهید. بسته به اینکه خانه شما چگونه است، می توانید با قرار دادن کلایمر خانه خود دقیقاً در جایی که می خواهید، استفاده را به حداکثر برسانید. احتمالاً باید از متخصصان کمک بگیرید تا بفهمید چه چیزی در خانه شما بهترین / قابل انجام است، اما خرید کلایمر خانگی به شما امکانات و انتخاب زیادی در این زمینه می دهد.

طرفداران

ارزان برای اجرا
راحت برای سوار شدن
می تواند محموله های سنگین را حمل کند
به خانه شما ارزش می بخشد
راه پله شما را تغییر نمی دهد
شما می توانید محل نصب آن را انتخاب کنید
منفی

نیاز به کار ساختمانی دارد
در صورت لزوم به راحتی قابل حذف نیست
پروژه از شروع تا پایان زمان زیادی می برد
بسته به محل نصب جعبه درایو، هنگام استفاده می تواند نویز داشته باشد
گران تر از کلایمر پله ای یا پلت فرم
کلایمر پلت فرم
کلایمر پلت فرم چیست؟
کلایمر پلت فرم

کلایمر پلت فرم سکویی است که در امتداد ریلی که به پله های شما متصل است حرکت می کند و به شما امکان دسترسی به کل خانه را می دهد. این سکو می تواند فردی را که روی ویلچر، فردی ایستاده یا فردی که بر روی صندلی تاشو نشسته است را حمل کند. این راه حل ایده آل برای حمل و نقل افراد و / یا محموله از پله ها به بالا و پایین است.

یک سکو را می توان برای دسترسی به یک یا چند پله نصب کرد، بنابراین می تواند راه حل ایده آلی برای شما باشد تا به کل خانه خود برسید.

چه کسی می تواند از کلایمر پلت فرم استفاده کند؟
هرکسی می‌تواند از کلایمر پلت فرمی به‌خاطر صندلی راحت آن استفاده کند. چه از ویلچر استفاده کنید یا نه، کلایمر پلت فرم می تواند شما را به آرامی از پله ها بالا ببرد. مزیت اضافی کلایمر پلت فرم ظرفیت آن برای حمل محموله های سنگین است، به این معنی که شما یک راه حل آسان برای حمل کالاهای سنگین از پله ها به بالا و پایین دارید، بدون اینکه خود را در معرض خطر قرار دهید.

مانند کلایمر پله، کلایمر پلت فرم باید روی پله ها نصب شود. خبر خوب این است که پله های شما به هر شکلی باشند – چه بلند باشند یا کوتاه، چه در داخل خانه یا خارج از منزل، چه مستقیم یا منحنی، و از هر چیزی که ساخته شده اند، می توان یک کلایمر پلت فرم روی آن ها نصب کرد. با این حال، به دلیل اندازه یک کلایمر پلت فرم زمانی که برای استفاده باز می شود، نمی توان آن را روی پله های بسیار باریک نصب کرد، زیرا به فضا نیاز دارد تا بتواند تمام مسیر را به بالا طی کند. با این حال، هنگامی که از آن استفاده نمی شود، یک کلایمر پلت فرم به طور منظم جمع می شود و فضای زیادی روی پله ها برای هرکسی که می خواهد از آن استفاده کند، باقی می گذارد.

تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک پریز برق در کنار راه پله برای نصب کلایمر سکو داشته باشید تا شما را در راه پله ها حرکت دهد.

طرفداران

ارزان برای اجرا
نصب سریع
فوق العاده ساکت
می تواند محموله های سنگین را حمل کند
یک راه حل مقرون به صرفه
بدون نیاز به کار ساختمانی
زمانی که از آن استفاده نمی کنید به خوبی جمع می شود
در صورت لزوم به راحتی قابل حذف است
منفی

سواری خیلی راحت نیست
شما نمی توانید محل نصب آن را انتخاب کنید
از یک کلایمر خانگی و یک پله قابل توجه تر است
خلاصه ای سریع – کلایمر پله در مقابل. کلایمر خانگی در مقابل کلایمر پلت فرم
خلاصه ای سریع – کلایمر پله در مقابل. کلایمر خانگی در مقابل کلایمر پلت فرم

کلایمر پله کلایمر خانگی کلایمر پلت فرم
چیست؟ صندلی که شما را از پله هایتان بالا می برد کلایمری که در خانه شما تعبیه شده است سکویی که شما را از پله هایتان بالا می برد
آیا می تواند ویلچر حمل کند؟ نه آره آره
چند نفر را می تواند در یک حرکت حمل کند؟ ۱ بستگی به کلایمر دارد، اما معمولاً بیش از ۱ است. ۱
آیا می تواند محموله های بسیار سنگین را بلند کند؟ نه آره آره
آیا می تواند شما را در چندین طبقه بالا ببرد؟ آره آره آره
آیا خانه شما برای نصب نیاز به اصلاح دارد؟ نه آره. اغلب (اما نه همیشه) برای نصب کلایمر خانگی، باید یک چاه کلایمر و گودال در خانه خود بسازید. نه
آیا می توانید محل نصب آن را انتخاب کنید؟ شما می توانید سمت پله ای را که می خواهید روی آن نصب کنید انتخاب کنید، اما همین. بله (بسته به محدودیت های خانه شما) شما می توانید سمت پله ای را که می خواهید روی آن نصب کنید انتخاب کنید، اما همین.
آیا برای نصب آن نیاز به مجوز برنامه ریزی دارید؟ نه آره نه
آیا می توان آن را هم در داخل و هم در فضای باز نصب کرد؟ آره نه آره
نصب چقدر طول می کشد؟ کمتر از یک روز حداقل یکی دو هفته حدودا یکی دو روز
اجرای آن چقدر به صرفه است؟ خیلی در واقع، حتی ارزان تر از دستگاه قهوه ساز شما است. بسیار مقرون به صرفه است، اگرچه واقعاً به کلایمری که انتخاب می کنید بستگی دارد. خیلی در واقع، حتی ارزان تر از دستگاه قهوه ساز شما است.
آیا به خانه شما ارزش افزوده می دهد؟ نه آره نه

نویسنده پست: jafari