لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

نوروز و آغاز فصل بهار همیشه یکی از محبوب‌ترین فصل‌ها برای سفر به خارج از کشور می‌باشد. انتخاب‌های بسیاری برای سفر در فصل بهار و همچنین عید سال وجود دارد، اما اینبار بیایید به یک انتخاب خاص فکر کنیم.

تور تایلند نوروز، سفری است به سمت سرزمین زیبایی‌ها، سرزمینی پر از جاذبه‌های جذاب طبیعی. کشور تایلند به عنوان توریست‌پذیرترین کشور دنیا شهرت دارد و مناسب افرادی است که دوست دارند کمی ماجراجویانه سفر کنند.

فصل بهار از این جهت برای سفر به تایلند مناسب است که آب و هوای تایلند در این فصل بسیار دلپذیر و معتدل است.

قیمت تورهای نوروزی تایلند همانند بسیاری از تورهای دیگر نوروز در این ایام دارای نوسانات بسیاری است که منجر به افزایش قیمت‌ها می‌شود. البته به هیچ وجه از تصمیم خود منصرف نشوید، زیرا شما می‌توانید با استفاده از تجارب ارزشمند کارشناسان آژانس مسافرتی گلبرگ سیر با یک کنترل هزینه عالی اقدام به سفر کنید.

تور تایلند نوروز ۱۴۰۲ معمولا تنوع قیمتی بالایی دارند و این مورد در جذابیت بالای سفر به این کشور دخیل است. اکثر تفاوت‌ها به دلیل تنوع هتل‌ها و پروازها می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های مثبت دیگری که فصل بهار برای سفر به تایلند دارد، این است که به دلیل تعادل آب و هوا، به آسانی می‌توانید به هرجایی که دوست دارید سفر کنید. برای مثال، در این فصل شما هیچ محدودیتی از لحاظ آب و هوایی برای بازدید از جزایر محبوب تایلند ندارید، اما در دیگر فصول، شرایط آب و هوایی اجازه لذت بردن از بازدید را به شما نمی‌دهد.

 قیمت تور تایلند

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون درباره تور نوروزی تایلند کسب کرده‌اید، احتمالا گمان کنید که این سفر مقرون به صرفه نیست و برایتان گران تمام خواهد شد، اما آژانس مسافرتی گلبرگ سیر برای شما خبرهای بسیار خوبی دارد.

با توجه به اینکه به ایام نوروز و تعطیلات نزدیک می‌شویم، قیمت‌ها به تدریج افزایش پیدا می‌کنند. شما می‌توانید با برنامه‌ریزی از همین الان برای سفر فصل بهار خود، هزینه‌ها را به شدت کاهش دهید. پیشنهاد ما به شما این است که از همین الان، تور موردنظر خود را خریداری کنید تا در دام افزایش قیمت‌ها نیفتید.

البته معیارهای پیش‌بینی قیمت تنها به این موارد محدود نمی‌شود بلکه مواردی همچون وعده‌های غذایی، رزرو هتل، بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، تور لیدر دوزبانه و… به شدت در کنترل هزینه شما تاثیر دارند و شما درصورتی که بتوانید به بهترین شکل انتخاب کنید، می‌توانید همراه با صرفه جویی تجربه‌ای شیرین را رقم بزنید.

تور تایلند ویژه عید نوروز ۱۴۰۲ شامل تور بانکوک، تور پاتایا، تور پوکت و… می‌باشد که هر کدام از آن‌ها می‌توانند تجربه‌ای شیرین و لذت‌بخش را برایتان ایجاد کنند.

 تور لحظه آخری نوروز تایلند

در آخرین مورد می‌رسیم به همان موضوعی که بسیاری از افراد انتظارش را می‌کشند. تور لحظه آخری نوروز تایلند در آژانس مسافرتی گلبرگ سیر با قیمتی متفاوت از سایر آژانس‌های مسافرتی عرضه می‌شود. با توجه به اینکه تعداد این بلیط‌ها در آخر سال همیشه بالاست، اما به دلیل تقاضای بالا تعداد بسیار محدودی باقی خواهد ماند. افرادی که به دنبال اینگونه تورها هستند، باید از همین الان سعی کنند پکیج‌های پیشنهادی را تهیه کنند.

 بهترین زمان خرید تور نوروزی تایلند

با توجه به اینکه هرچقدر به آخر سال نزدیک می‌شویم، قیمت تورها افزایش پیدا می‌کند، پیشنهاد ما این است که تور پیشنهادی خود را در اواخر بهمن‌ماه تهیه کنید تا در کنترل هزینه موفق باشید. با توجه به اینکه رزرو هتل‌ها و خرید بلیط هواپیماها را نمی‌توانید جداگانه تهیه کنید و در قالب پکیج آن‌ها را دریافت می‌کنید، بهتر است که حداقل دو ماه قبل از سفر اقدام به خرید تور مورد نظر خود نمایید.

آژانس مسافرتی گلبرگ سیر سفری عالی را برای شما و خانواده‌تان در بهار ۱۴۰۲ آرزو می‌کند.

نویسنده پست: vida