لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

ازمون پی تی ای

آزمون پی تی یکی از بهترین و معتبر ترین و صد البته شناخته شده ترین آزمون های زبان انگلیسی هست که اکثر علاقه مندان به زبان انگلیسی که زبان مادری ایشان انگلیسی از سراسر جهان اقدام به شرکت در این آزمون میکنند .

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این آزمون و فرایند برگزاری آن آشنا شویم :

نمایی از PTE

آزمون پی تی ای یک آزمون آکادمیک همچون آیلتس و تافل منتهی در سطوح پایین تر هست که با نام اختصاری PTE سراسر جهان با آن آشنا شده اند ولی اگر بخواهیم به کلمه گسترده آن نیز توجه کنیم میتوانیم با سری کلمات پیوسته Pearson Test of English آشنا شویم ، آزمون پی تی یک آزمون کامپیوتری است منظور از آزمون کامپیوتری یعنی این آزمون کاملا توسط کامپیوتر از داوطلب اخذ میشود و حتی نمره دهی و قضاوت در مورد نتیجه آزمون توسط هوش مصنوعی طراحی شده توسط موسسه Pearson صورت میگیرد .

 

چهار چالش اصلی آموزش زبان انگلیسی در حوزه خواندن ، نوشتن ، شنیدن و مکالمه هست که آزمون پی تی ای نیز دقیقا با توجه به این چهار مهارت اصلی مورد نیاز در این زبان طراحی شده و است اغلب ارزیابی ها به شکل ترکیب دو مورد از این مهارت هاست و نتایج هر دوی این آزمون به همراه دیگر ارزشیابی میشود برای مثال معمولا مهارت listening و writing  یا مهارت reading و speaking در کنار هم دیگر و به صورت ترکیبی ارزیابی میشوند . شایان به ذکر است که تمام مراحل امتحان در طی یک جلسه حضوری و با تایمی حدود ۳ ساعت انجام میشود .

 

در ادامه در مورد روش های ثبتنام و پرداخت که اعم از کردیت کارد یا خرید ووچر آزمون PTE هست صحبت خواهیم کرد .

 

با توجه به اینکه این آزمون در کشور عزیزمان ایران برگزار نمیشود کسانی که نیاز به شرکت در این آزمون دارند یا به هر دلیلی قصد برای شرکت در این آزمون دارند باید به کشور های همسایه همچون ترکیه و امارت و … سفر کنند که انجام مقدمات و مکملات ثبت نام این آزمون در این کشور ها خود نیاز به مهارت هماهنگی بالا و شناخت راه های ثبت نامی مختلف دارد که قصد داریم با این موارد آشنا شویم .

با توجه به اینکه تمام مسئولیت برگزاری این آزمون با کشور میزبان و نمایندگی شرکت پیرسون در این کشور هست شما باید وجه واریزی خود برای آزمون رو در این کشور انجام دهید و این امر به وسیله کارت های اعتباری موجود در ایران میسر نمیباشد و به همین دلیل شما عزیزان یا باید از واسط های ثبت نام موجود استفاده کنید یا مستقیما به خارج از کشور سفر کرده و توسط کردیت کارت های خارجی اقدام به واریز وجه کنید اما بهترین راه که توسط تیم ما به شما پیشنهاد میشود خرید ووچر آزمون PTE هست که مزیت های بسیار زیادی را برای شرکت کنندگان به ارمغان خواهد آورد .

 

با خرید ووچر آزمون PTE شما علاوه بر اینکه از دردسر پرداخت حق الزحمه به واسطه های ثبت نامی داخل و خارج کشور خلاص میشوید بلکه میتوانید با استفاده از این کوپن از یک تخفیف خوب و با ارزش استفاده کنید که مزیت های ووچر به اینجا ختم نمیشود و ووچر این آزمون اصلا محدودیت زمانی ندارد و شما میتوانید الان ووچر را تهیه کنید و هر وقت آمادگی لازم برای شرکت در پروژه را داشتید اقدام به استفاده از این کوپن کنید و قابلیت استرداد پذیری این ووچر نیز یکی از بهترین ویژگی ها و مزیت های استفاده از کوپن میباشد و اگر بخواهید راهی جز خرید ووچر آزمون PTE را طی کنید باید حتما با پرداخت هزینه های اضافی به واسط های داخلی و خارجی در این آزمون ثبت نام کنید که در کنار هزینه های اسکان و حمل نقل به این کشور ها شاید برای همه اقشار شرکت کننده در این آزمون منطقی به نظر نرسد برای همین باید سعی کنید در همین مرحله اول قبل از ثبت نام عاقلانه ترین انتخاب را داشته باشید .

 

در کل میتوان گفت عاقلانه ترین انتخاب برای آن دسته از هم وطن هایی که قصد شرکت در این آزمون دارند استفاده و خرید ووچر آزمون PTE هست که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و گام بسیار بزرگی در پی آسایش شرکت کنندگان هم وطنی عزیز بر میدارد .

 

پذیرش نامحدود در رشته های تحصیلی و مهاجرت

همانطور که گفتیم آزمون PTE برای اخذ پذیرش از بسیاری از رشته های تحصیلی در هزاران دانشگاه در سراسر جهان پذیرفته میشود. همچنین برای تمام ویزاهای تحصیلی و مهاجرت تحصیلی به انگلیس، استرالیا و نیوزیلند معتبر است.

نویسنده پست: vida