لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

سید خشایار کیافر

سید خشایار کیافر کیست ؟

سید خشایار کیافر یکی از نویسنده های خوب ایرانی است که کتاب هایی را در زمینه های مختلف و متفاوتی  که اکثر آن ها کتاب های آموزشی است نوشته اند . در این صفحه از سایت اکوبوکس قصد داریم تا به شما علاقه مندان به کتاب ، کتاب های آقای خشایار کیافر را معرفی کنیم تا با آن ها آشنا شوید و در صورت علاقه کتاب هایشان را خریداری کنید و بخوانید .

معرفی کتاب صد و یک کلید طلایی موفقیت

در این کتاب روش زندگی افراد موفق جهان به صورت نکته‎های کلیدی فهرست شده و تک به تک توضیح داده شده‎اند . اگر می‎خواهید در کار و زندگی موفق باشید این نکته‎ها کلیدهایی  طلایی هستند که راه موفقیت را به شما نشان خواهد دا د. کتاب شامل دو بخش می‎باشد: بخش اول به بررسی کلیدهای موفقیت می‎پردازد و بخش دوم عوامل بازدارنده موفقیت را بررسی می‎کند، با خواندن این بخش می‎توانید دلایلی که باعث عدم موفقیت شما بوده‎اند را درک کنید و با استفاده از ترفندهای ارائه شده در کتاب به مقابله با آنها بپردازید. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: نقشه کاری داشته باشید : اگر نقشه می ‌کشید که برای خود یک تجارت بسازید، به عنوان قدم اول، برای خود یک نقشه کاری تهیه کنید. حتی اگر دنبال سرمایه‌گذار بگردید، این نقشه، طرح اولیه موفقیت شما خواهد بود. طرح کار شامل گرایش بازار، طرح سرمایه گذاری، تجزیه تحلیل رقابتی، راه حل خروج، گزینه‌های ترقی و هر چیزی در ارتباط با هدفتان باید باشد. هنگامی که به دنبال سرمایه‌گذار می‌گردید، باید یک طرح تجاری با خود داشته باشید . در این کتاب به شما آموزش داده می شود که چگونه تجارت و کسب و کار خودتون را پیشرفت دهید تا بتوانید در آمد بیشتری کسب کنید این کتاب یکی از کتاب های آموزشی خوب کسب و کار است که توسط آقای خشایار کیافر نوشته شده است .

معرفی کتاب زبان بدن: روانشناسی حرکات بدن انسان

کتاب جالب آموزشی  ( زبان بدن : روانشناسی حرکات بدن انسان ) در ۹ فصل به شرح و توضیح زبان بدن ، این راه ارتباطی غیر کلامی می ‌پردازد. در مقدمه این کتاب می‌خوانیم : زبان بدن یک روش ارتباطی غیرگفتاری و غیرشفاهی است که ما در هر جنبه از تعامل با دیگر افراد استفاده می‌کنیم. زبان بدن مانند آینه‌ای است که به ما می‌گوید شخص در واکنش به کلمات و حرکات ما چگونه فکر می‌کند. زبان کلامی تحت کنترل بخش هوشیار مغز قرار دارد، لذا انسان می‌تواند به صورت آگاهانه از کلماتی استفاده کند که مغایر با احساسات و نیات درونی او است. ولی زبان بدن توسط ضمیر ناخودآگاه انسان کنترل می‌شود. لذا بیان کنندهٔ احساسات و نیات واقعی و درونی ما است. زبان بدن شامل رفتارها، ادا و اطوارها و دیگر نشانه‌های بدنی می‌باشد. زبان بدن ممکن است سرنخ‌هایی از نگرش یا وضعیت فکری یک شخص به ما بدهد. برای مثال ممکن است نشان دهندهٔ موافقت، دقت، بی‌حوصلگی، آرامش، رضایت، سرگرمی، لذت و بسیاری از حالات دیگر باشد. آیا تاکنون برای شما اتفاق نیافتاده است، که بگویید فکر می‌کنم که فلان شخص دروغ می‌گوید. به عبارتی شما احساس کرده‌اید که او دروغ می‌گوید. زیرا زبان گفتاری او چیزی می‌گوید که با زبان بدن او هماهنگی ندارد. در واقع ما به طور ناخودآگاه از این علائم آگاه هستیم و آن‌ها را درک می‌کنیم. با مطالعه این علائم و درک آن‌ها می‌توانیم از زبان بدن در زندگی کاری و شخصی بهره ببریم و موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

معرفی کتاب ماکارونی‌های لذیذ

( ماکارونی‌های لذیذ ) کتابی است که  خشایار کیافر در آن چندین نوع ماکارونی با دستور پخت آنها را آورده‌است. بی ‌شک انواع گوناگون ماکارونی در میان ایرانیان نیز طرفداران بی ‌شماری دارد و آموختن شیوه‌های گوناگون پخت این غذای ساده و خوشمزه برای ما لذت‌بخش است. اسپاگتی با سس پستو، ماکارونی با سس زیتون ، پاستا آلفردو ، ماکارونی مرغ ، اسپاگتی فلفلی ، نودل اسفناج و بسیاری غذاهای خوشمزه دیگر با ماکارونی در این کتاب معرفی شده‌اند.

همچنین کتاب دیگری نیز به نام دسر های لذیذ نیز توسط ایشان نوشته شده و در آن در مورد انواع دسر های ساده خوش طعم توضیح داده شده شما می توانید با خواندن این کتاب اقدام به درست کردن این دسر های فوق العاده کنید .

معرفی کتاب راز

این کتاب توسط آقای خشایار کیافر ترجمه شده و توسز خانم راندا برن نوشته شده است .

موضوع این کتاب قانون جذب و استفاده از آن برای مثبت‌اندیشی است. راندا برن می گوید: در این کتاب ۲۴ آموزگار فوق‌العاده‌ی رشد فردی و مثبت‌اندیشی سهم عمده دارند. آن‌ها حرف واحدی می‌ زنند و یک صدا هستند. این کتاب شامل سخنان معلمان راز بوده و شامل حکایات اعجاز انگیز در مورد استفاده از راز می‌باشد. من همه راه‌های ساده و میانبری را که فرا گرفته‌ام با شما به اشتراک گذاشته‌ام تا شما بتوانید مانند رویاهایتان زندگی کنید. وقتی صفحه به صفحه با کتاب پیش می‌روید و در مورد راز آگاهی کسب می‌کنید، خواهید دانست که چطور می‌ت وانید هر چیزی را که می‌خواهید داشته باشید و آنچه که می‌خواهید باشید و یا هر کاری که می‌خواهید را انجام دهید. شما خواهید دانست که واقعاً که هستید. شما از حقیقتی مطلع خواهید شد که شما را بیدار خواهد کرد .

 

 

نویسنده پست: vida