لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

طرح های سقف کاذب:

تک لایه: همانطور که از نام آن پیداست، این نوع سقف کاذب به صورت یک لایه تولید می شود که به طور مساوی در زیر سقف واقعی قرار می گیرد. این بی‌خطا است و از نظر جذابیت حداقلی است. می توانید انتخاب کنید که آن را سفید بگذارید یا رنگ ها، بافت ها یا الگوها را به این نوع طرح های سقف کاذب اضافه کنید. ایده آل برای فضاهای کوچکتر که در آن تزئینات به حداقل می رسد، چنین طرح های سقفی به اضافه کردن یک عنصر جالب به زیبایی شناسی اتاق کمک می کند.
دو لایه: سقف کاذب دو لایه به شکستن یکنواختی در سطح سقف کمک می کند، بنابراین، عنصر درام را به زیبایی اتاق اضافه می کند. این نوع طراحی بسیار متنوع است و تقریباً در هر مکانی قابل استفاده است. آنها همچنین فرصت کافی برای آزمایش رنگ، بافت، الگوها و نور را فراهم می کنند.
بعلاوه : پخش عمده سقف کاذب  در مجموعه آکاژ بخشی از خدمات آن می باشد و سقف کاذب مثبت و منفی به شدت از جنبه تزئینی نیاز به کمک متخصصان دارد. قبل از نصب سقف کاذب باید یک طراحی مناسب و فضای موجود در نظر گرفته شود. همانطور که از نام نشان می دهد، این نوع سقف ها دارای عناصر چند بعدی هستند که در آن ظاهری از ویژگی های بیرون زده و جمع شده حفظ می شود.


چراغ های سقف کاذب:

چراغ های LED فرورفته: رایج ترین نوع نور سقف کاذب، چراغ های LED هستند که هم به راحتی در دسترس هستند و هم مقرون به صرفه هستند. این چراغ ها را می توان به راحتی با طرح مورد نظر هماهنگ کرد.
چراغ های یارو: اغلب برای تقویت عناصر معماری استفاده می شود، چراغ های یارو برای ایجاد حس گران قیمت و لوکس به زیبایی هر اتاق ایده آل هستند. آنها در قالب‌های تاج مخفی می‌آیند که به خاموش کردن سختی نور کمک می‌کنند و اجازه می‌دهند نور در طول دیوارها توزیع شود.
چراغ های توکار گیمبال: یک جایگزین جذاب برای لامپ معمولی شما، چراغ های توکار گیمبال انعطاف پذیر و بسیار کارآمد هستند. آنها اغلب به عنوان نورافکن یا برای برجسته کردن نقاط جذاب در یک اتاق استفاده می شوند، با این حال، اگر شدت نور تنظیم شود، می توانند به عنوان نورهای خلق و خوی موثر عمل کنند.
چراغ‌های فلاش مونت: برای فضاهایی با فضای سر محدود طراحی شده‌اند، چراغ‌های فلاش جایگزین عالی برای چراغ‌های آویز هستند. آنها مقرون به صرفه هستند و می توانند یک منطقه بزرگ را به طور یکپارچه پوشش دهند، و آنها را به گزینه ای عالی برای روشنایی محیط تبدیل می کنند.
پانل های سقفی با نور پس زمینه: نزدیک ترین به نور طبیعی، پانل های سقفی با نور پس زمینه بسیار متنوع هستند. نصب آن‌ها آسان، اندازه‌گیری شده و جمع‌وجور هستند، که باعث می‌شود آنها بسیار مقرون‌به‌صرفه و بسیار جذاب باشند.

سقف کاذب برای اتاق ها:

سقف کاذب اتاق خواب: وقتی به دنبال طراحی ایده آل سقف کاذب برای اتاق خواب خود یا به طور کلی هر اتاق دیگری هستید، باید هدف دقیق اتاق مورد نظر را به خاطر بسپارید. اتاق خواب جایی است که شما در یک روز طولانی بازنشسته می شوید و از این رو، محیط ایده آل باید اثری آرام بخش داشته باشد. چراغ های گرم، طرح های ساده و در عین حال جالب سقف کاذب، بهترین گزینه ها هستند. مواد جاذب صدا مانند چوب، گچ، POP به منظور حفظ آرامش و آرامش توصیه می شود.
سقف کاذب آشپزخانه: نور کافی کلید اصلی است زیرا پخت و پز و سرو کردن شامل برخورد با عناصر خطرناک زیادی از جمله آتش، اشیاء تیز و شکننده است. سقف کاذب نصب شده در آشپزخانه در درجه اول باید کاربردی باشد.
سقف اتاق خواب بچه ها: بچه ها همیشه کنجکاو هستند و نصب یک سقف کاذب جالب می تواند آنها را درگیر نگه دارد و تخیل آنها را جرقه بزند. بسته به علایق کودک شما، می توان سقف کاذب مبتنی بر موضوع را نصب کرد. عناصر ورزشی سقف کاذب Glow-inthe0dark نیز بسیار موثر و محبوب هستند.
سقف کاذب اتاق نشیمن: این اتاقی است که به گونه ای طراحی شده است که مهمانان شما را متحیر کند و تاثیری ماندگار بر جای بگذارد. برخلاف اتاق خواب، اتاق نشیمن به مراتب کمتر خصوصی است و از این رو، می تواند طرح های سقف کاذب مجلل و زینتی را در خود جای دهد. شما کاملاً با چراغ ها و طرح های فانتزی پیش می روید، اگر این همان چیزی است که به دنبال آن هستید. یا آن را به حداقل برسانید و با سایر قسمت های داخلی خانه برابری کنید، انتخاب همیشه با شماست.
سقف کاذب دفتر خانه: ما در اینجا در مورد تجارت صحبت می کنیم – فضایی است که دفتر خانه شما باید به طور ایده آل ارائه دهد. با این حال، این لزوما به معنای غم انگیز نیست. شما می توانید هر طرحی را انتخاب کنید که برای شما مناسب تر است و تمرکز و بهره وری شما را بهبود می بخشد. روشنایی مناسب، در اینجا نیز کلید اصلی است.
سقف کاذب حمام: اگر فردی را از روی کفش هایش قضاوت کنید، خانه با حمام قضاوت می شود. یک حمام با نور خوب بسیار جذاب است، طراحی سقف کاذب می تواند هم پیچیده یا مینیمالیستی باشد، با این حال، فضای موجود و فضای سر را باید در نظر داشت.

نگهداری و دوام سقف کاذب

یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن تعمیر و نگهداری بدون دردسر است. در مورد سقف های کاذب، تجمع گرد و غبار و رطوبت دشمن اصلی است.
گردگیری منظم کلیدی است و کنترل رطوبت باید اجرا شود زیرا رطوبت سطح را خراب می کند و طول عمر مصالح سقف کاذب را کاهش می دهد.
وقتی صحبت از دوام می شود، باید مصالح استفاده شده برای ساخت سقف کاذب را در نظر گرفت، زیرا مواد مختلف ترکیبات متفاوتی دارند و در نتیجه طول عمر متفاوتی دارند.
با توجه به شرایط مساعد، سقف کاذب با کیفیت خوب نصب شده می تواند تا بیست سال دوام بیاورد. با این حال، تعمیر و نگهداری کلیدی است.

نکات تمیز کردن سقف کاذب

نگهداری از سقف های کاذب نسبتاً آسان است. سقف کاذب تخته گچی مانند هر سطح گچ کاری شده دیگر نیاز به نگهداری خاصی ندارد. برای هر گونه تجمع گرد و غبار، می توان آن را با یک جارو معمولی یا یک قالیچه صاف، مشابه بقیه قسمت های خانه گردگیری کرد. تنها چیزی که انسان باید از آن آگاه باشد، آب است. گچ گچ و آب خوب نمی شود. آب بدون توجه به مواد مورد استفاده می تواند به روکش و دوام سقف های کاذب به طور کلی آسیب برساند. بنابراین، عاقلانه است که از یک لایه نهایی رنگ مقاوم در برابر آب استفاده کنید. سقف های کاذب با رنگ روغن یا رنگ براق را می توان با استفاده از پارچه سد تمیز کرد.
نگهداری از سقف های کاذب نسبتاً آسان است. سقف کاذب تخته گچی مانند هر سطح گچ کاری شده دیگر نیاز به نگهداری خاصی ندارد. برای هرگونه تجمع گرد و غبار، می توان آن را با یک جارو معمولی یا یک قالیچه صاف، مشابه بقیه قسمت های خانه گردگیری کرد .

نصب سقف کاذب فینیش چوبی

سقف کاذب روکش چوبی یک تزیین محبوب برای مناطقی مانند سقف اتاق نشیمن و اتاق خواب است. اگرچه سقف های چوبی از نظر بصری جذاب هستند و اشکال مختلف جالب و طرح های سفارشی را ارائه می دهند، اما دارای معایب قابل توجهی نیز هستند. نگهداری سقف های کاذب چوبی دشوار، گران، ضد حریق نیست و در برابر آفات و موریانه ها آسیب پذیر است. سقف های کاذب چوبی برخلاف پی وی سی ضد آب نیستند و دوام کمی دارند.

جدیدترین طراحی سقف کاذب ۱۴۰۱

برای گنجاندن طرح سقف کاذب به روز و مد روز در ملک مسکونی یا تجاری خود در سال ۱۴۰۱، طرح هایی مانند طراحی سقف اتاق خواب شناور، سقف کاذب کاذب و پانل شده برای اتاق نشیمن، سقف های هندسی و مقعر برای اتاق کودک، مشبک کاری و سقف کاذب طرح لانه زنبوری برای قسمت ورودی و غیره. برای برجسته کردن سقف، از نورپردازی زیبا برای برجسته کردن جذابیت استفاده کنید.

تخته سقف کاذب

با کمک تخته های سقف کاذب تزئینی و بادوام، صاحبان خانه و صاحبان مشاغل می توانند سلیقه زیبایی شناختی شدید خود را به نمایش بگذارند. علاوه بر جذابیت بصری، تخته‌های سقف کاذب ویژگی‌های کاربردی بسیاری مانند آکوستیک خوب، فراهم کردن فضایی برای استتار سیم‌های برق، لوله‌ها و کانال‌های AC، حفظ عایق حرارتی و غیره را نیز ارائه می‌کنند. این سقف‌ها را می‌توان در مواد مختلفی مانند POP ساخت. گچ، شیشه، فلز، پی وی سی و غیره

سقف کاذب پی وی سی

پلی وینیل کلراید یا پی وی سی یک ماده ایده آل برای طراحی سقف های کاذب در نظر گرفته می شود. می توان آن را در فضاهایی مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه، توالت، حمام، گاراژ و زیرزمین نصب کرد. جای تعجب است که پانل های سقفی پی وی سی به عنوان مقرون به صرفه ترین جایگزین برای سایر گزینه های سقفی، مزایای استثنایی را نیز ارائه می دهند. از مزایای استفاده از پانل های پی وی سی می توان به وزن سبک، نصب و نگهداری آسان، ضد آب، انعطاف پذیری، بادوام، مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر موریانه، رنگ سریع، قابل تنظیم در طرح ها و طرح های متمایز و غیره اشاره کرد

اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد سقف کاذب بدانید

اگر خود را در این صفحه یافتید، پس می‌توان فرض کرد که به یکی از دلایل زیر اینجا هستید:
• برای دانستن بیشتر در مورد سقف های کاذب، بدیهی است.
• در نظر گرفتن گنجاندن سقف کاذب و از این رو، انجام برخی تحقیقات دست اول در این زمینه.
• پاسخگویی به یک تماس زیباشناختی که از شما می خواهد سقف خود را زیبا کنید.
به دنبال بهترین راه برای پنهان کردن قطعات غیرجذاب، سیم کشی ها، خطوط لوله، روی سقف خود هستید

نویسنده پست: vida