لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

راهنمای انتخاب پکیج

در ادامه با انواع یکی از مهم ترین و کارآمدترین وسایل گرمایشی یعنی پکیج ها آشنا می شوید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین وسایل گرمایشی، پکیج ها هستند. پکیج‌های زمینی و دیواری طراحی شده اند تا جایگزین سیستم گرمایش مرکزی یا موتورخانه‌های قدیمی شوند. پکیج ها وظیفه تامین گرمای آب مصرفی و سیستم‌های گرمایشی را دارند. امروزه برای صرفه جویی در هزینه و انرژی مصرفی، بسیاری از واحدهای تجاری و مسکونی حتی صنعتی از پکیج ها استفاده می‌کند. این دستگاه آلایندگی برای محیط زیست ندارد، به همین دلیل استفاده از آن امروزه در عموم مردم شایع است. شاید یکی از دغدغه‌های شما خرید یک پکیج مناسب و خوب باشد که بتواند نیاز شما را بر طرف نماید، هایپر صنعت فامکو دارای کارشناسان خبره در زمینه گرمایش بوده و با ارائه مشاوره در زمینه انتخاب پکیج توانسته است مشتریان را در انتخاب بهترین مدل و برند پکیج یاری نماید. با دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه اقدام به ارائه توضیحاتی در ارتباط با این تجهیز نموده ایم.

انواع پکیج ها

پکیج ها در دو مدل دیواری و زمینی در بازار موجود است. پکیج‌های دیواری عمدتاً سوخت مورد نیاز خود را از برق و گاز تامین می‌کنند و معمولاً این پکیج ها در ساختمان‌ها و مراکز اداری که دارای فضای کمی هستند، کاربرد دارند. در مقابل پکیج‌های زمینی به صورت دوگانه سوز و گازوئیلی طراحی می‌شوند که می‌توان آنها را در موتورخانه‌ها و انبارهای کوچک نصب نمود. در اینجا ممکن است برای شما این سوال مطرح شود که کدام یک از این پکیج ها بهتر هستند. به همین دلیل برای آگاهی شما عزیزان در ادامه به شرح انواع پکیج ها می‌پردازیم.

پکیج دیواری

از پرفروش‌ترین سیستم‌های گرمایشی در منازل، پکیج‌های دیواری هستند که در بیرون یا درون ساختمان نصب می‌شوند و آب گرم مصرفی ساختمان را تامین می‌کنند. پکیج‌های دیواری برای ساختمان‌هایی که دارای متراژ کمی می‌باشند، مناسب هستند. از مزایای این تجهیز می‌توان به کاهش چشم گیر هزینه‌های مصرفی اشاره نمود. در زیر برخی خصوصیات پکیج‌های دیواری را شرح می‌دهیم:

مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند که می‌تواند شما را به آسانی از مشکلات به وجود آماد آگاه سازد.

سیستم کنترل آب گرم مصرفی در این دستگاه برای مواقعی طراحی شده که نیاز به کنترل میزان گرمای آب خروجی است.

مجهز به مشعل با سیستم جرقه زن خودکار که به شما در روشن سازی آسان و سریع پکیج کمک می‌نماید.

نمی‌توان آب گرم مصرفی و سیستم گرمایش را همزمان با هم استفاده کرد.

قادر به تامین آب گرم مصرفی و تامین گرمای مورد نیاز محیط در زمان‌هایی که با افت فشار آب روبه رو هستیم.

منبع:مهرنیوز

.

نویسنده پست: behzad