لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

چند مورد از جدیدترین جاذبه های دبی در سال ۲۰۲۳

فهرست جدیدترین جاذبه های دبی : این شهر سرزمینی است با نشانه های فرهنگی، آسمان خراش ها و همچنین تجربیات منحصر به فرد. قیمت تور هوایی دبی همه چیز از جمله مجلل ترین هتل روی کره زمین، بلندترین مرکز و همچنین بزرگترین مرکز خرید را در تور دبی خواهید یافت. اخیراً جاذبه های جدید زیادی در دبی ظاهر شده اند که در دراز مدت تجربه فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورند. در اینجا، ما چندین مورد از جدیدترین جاذبه های دبی را معرفی کرده ایم که باید از آنها آگاه باشید.

 دبی مال

مرکز خرید دبی به خاطر جشن‌های هنگفت خرید از جمله «سورپرایز تابستانی دبی» و «جشنواره خرید دبی» مشهور است.اگر اتفاقاً از علاقه مندان به خرید هستید، دبی مال مکان ایده آلی برای شما خواهد بود.این مرکز خرید علاوه بر محل اقامت آکواریوم معروف دبی، ورودی برج خلیفه نیز هست . گزینه های تفریحی زیادی برای شما وجود دارد که شامل پیست اسکیت روی یخ، مالتی پلکس و منطقه بازی اشاره کرد. به همین ترتیب می توانید جواهرات را برای عزیزانتان از اینجا نیز خریداری کنید. بنابراین، اگر به تور ارزان دبی – لحظه آخری دبی سفر کردید، دبی مال باید در صدر لیست شما در سفر با تور لحظه آخری دبی باشد.

ساحل جمیرا

شکی نیست که ساحل جمیرا یکی از شناخته شده ترین مکان هایی است که می توانید در زمانی که در دبی هستید از آن بازدید کنید و برای همه مسافران از سراسر جهان مناسب است. ساحل جمیرا برای هر فردی که می خواهد غروب خورشید را ببیند ایده آل است. در اینجا با بسیاری از استراحتگاه‌های عجیب و غریب روبرو می‌شوید که در امتداد جاده‌ای که به سمت ساحل می‌روند، همراه با امکانات باکیفیت برای تماشای منظره‌های جالب غروب آفتاب که ساحل را به مقصدی عالی برای عکاسان تبدیل می‌کند، روبرو می‌شوید. در اینجا لازم به ذکر است که این ساحل از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

موزه آینده

این موزه خاص که در دبی واقع شده است مانند موزه های دیگری نیست که در سایر نقاط جهان با آن روبرو خواهید شد. بلیط ورودی موزه آینده به جای نمایش آثاری از گذشته، نگاهی اجمالی به آینده در اختیار بازدیدکنندگان تور لحظه آخری دبی قرار می دهد. در این موزه مشهور، بسیاری از تاسیسات جذاب مانند نسخه دیجیتال جنگل آمازون، یک شبیه‌سازی شاتل فضایی، و همچنین یک کپی از زیستگاه مریخ را خواهید دید.

برج العرب

این ساختمان یکی از برترین مکان های گردشگری دبی است که امسال می توانید از آن دیدن کنید. این هتل که چهارمین اقامتگاه مرتفع روی کره زمین است، در میان گران ترین هتل های ۷ ستاره در حال حاضر قرار دارد. در شب، این ساختمان با نورپردازی طراحی شده به زیبایی روشن می شود که تجربه ای به یاد ماندنی و جالب را در حین حضور در دبی برای شما به ارمغان می آورد. برج العرب برای عکاسان حرفه ای مناسب است. بارزترین ویژگی این ساختمان اتفاقاً نوار Skyview است که در طبقه ۲۷ قرار دارد که منظره ای بدیع از Palm Jumeriah را برای شما فراهم می کند. برج العرب از ساعت ۱۲ تا ۱۸ پذیرای گردشگران است.

منبع:ایلنا

نویسنده پست: behzad