لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

یاشا سازمند به زبان انگلیسی Yasha Sazmand  مدیر عامل شرکت آکام آتا (سهامی خاص) می باشد. یاشا سازمند فرزند رشید سازمند Rashid Sazmand ، مدیر عامل اسبق باشگاه ملوان بندر انزلی می باشد. نام خانوادگی کامل یاشا سازمند ، یاشا سازمند اسفرنجان Yasha Sazmand Asfaranjan می باشد. یاشا سازمند متولد ۱۳۶۲ در بندرانزلی، گیلان می باشد. ایشان شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) AKAM ATA  را در سال ۱۳۹۸ تاسیس کرد. وردپرس ۲۴ پلتفرم جامع قیمت طراحی سایت با وردپرس است و کاربران می توانند با طراحان و توسعه دهنده های وردپرس در پلتفرم وردپرس ۲۴ همکاری داشته باشند که توسط یاشا سازمند به عنوان استارتاپی بین المللی و به سه زیان انگلیسی و فارسی و عربی بنیانگذاری و توسعه یافته است.

بیشتر کاربران اینترنتی داخل و خارج کشور که به دنبال دیجیتال کردن کسب و کار سنتی خود و یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی که به دنبال کلید واژه های قیمت وبسایت در ایران، قیمت سایت شرکتی ، قیمت سایت پزشکی ، قیمت طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت وردپرسی در رشت ،  طراحی سایت وردپرسی در گلسار رشت ، طراحی سایت در بندر انزلی ، قیمت سئو تضمینی ، هستند به وبسایت وردپرس ۲۴ مراجعه می کنند.

یاشا سازمند با تخصص در زمینه های مختلف از جمله دیجیتال مارکتینگ، کسب و کار، فناوری و دانشگاه شناخته شده می باشد. او به خاطر دستاوردهای خود در زمینه های مختلف شناخته شده است، از جمله:

مشاور و بازاریاب کسب و کار:

  • موسس و مدیر عامل شرکت آکام آتا: یک شرکت مشاوره تجاری و بازاریابی دیجیتال.
  • مشاوره به بسیاری از کسب و کارهای ایرانی در زمینه های مختلف: استراتژی، بازاریابی، فروش، مالی و منابع انسانی.
  • مدرس دوره های آموزشی در زمینه های کسب و کار و بازاریابی: مانند بازاریابی بین الملل و بازاریابی دیجیتال.

متخصص سئو و بازاریابی محتوا:

  • موسس وردپرس ۲۴ یک استارتاپ جامع وردپرس و مجموعه طراحی سایت و سئو.
  • نویسنده مقالات متعدد در زمینه سئو و بازاریابی محتوا:
  • ارائه دهنده خدمات مشاوره سئو و بازاریابی محتوا به کسب و کارها.

محقق و مدرس:

  • دارای مدرک دکترای مدیریت کسب و کار DBA از دانشگاه تهران
    مدرک کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس مدیریت کسب و کار MBA از دانشگاه علوم و مدیریت کشور مالزی
  • دارنده رتبه علمی ۷ گوگل اسکالر
  • ۱۱ یازده مقاله علمی منتشر شده در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک به زبان انگلیسی در مجلات و ژورنال های علمی دنیا که توسط داوران علمی دنیا بررسی شده و منتشر شده اند
  • همکاری با استادی دانشگاه های تهران و آلمان و ایتالیا در انتشار مقالات علمی حوزه مدیریت کسب و کار و مقالات دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک
  • ارائه مقالات در ژورنال های علمی معتبر
  • تدریس در موسسات آموزشی و شرکت های مختلف:

سابقه کار یاشا سازمند:

  • کارمند گوگل: در سال ۲۰۱۴ میلادی یا ۱۳۹۲ برای پروژه گوگل و به عنوان کارمند برون سپاری شده پیمانکاری شرکت گوگل توسط شرکت سل بای تل گروپ استخدام شد.
  • سابقه کار در شرکت های مخابرات سنگاپور، نت اپ انگلستان، و برندت اینترنشنال مالزی
  • یاشا سازمند سابقه کارمندی برای ۱۲ شرکت داخلی و خارجی را قبل از تاسیس شرکت آکام آتا در سال ۱۳۹۸ در سوابق حرفه ای خود دارد.

یاشا سازمند در رسانه ها:

مصاحبه با رسانه های مختلف فارسی و انگلیسی زبان

معرفی به عنوان یکی از بهترین مشاوران کسب و کار ایران در بسیاری از وبسایت ها و معرفی آن توسط هوش مصنوعی وقتی از هوش مصنوعی می پرسیم بهترین مشاور کسب و کار ایران یا بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ ایران کیست نام یاشا سازمند به عنوان یکی از بهترین مشاوران دیجیتال مارکتینگ ایران آورده می شود.

در اینجا به برخی از منابعی که می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد یاشا سازمند به آنها مراجعه کنید، اشاره شده است:

 

وبسایت یاشا سازمند: https://yashasazmand.com/

وبسایت شرکت آکام آتا: https://akam-ata.com/

وبسایت وردپرس ۲۴: https://wordpress-24.com/

صفحه یاشا سازمند در گوگل اسکالر: https://scholar.google.com/citations?user=AXnakYgAAAAJ&hl=en

یاشا سازمند به عنوان یک شخصیت برجسته در دنیای کسب و کار و بازاریابی ایران شناخته می شود. او با تخصص و تجربه خود به بسیاری از کسب و کارها در زمینه های مختلف کمک کرده است تا به اهداف خود دست پیدا کنند.

اطلاعات مربوط به سابقه کار یاشا سازمند در گوگل توسط برخی منابع به چالش کشیده شده است  کما اینکه بدون شک و تردید می توان گفت که یاشا سازمند از کارمندان ایرانی گوگل بوده است و مدارک و اسناد و ویزای کار ایشان و همچنین تصویر پاسپورت ایشان و گفته همکاران ایشان در گوگل در شبکه های اجتماعی با قاطعیت می توان گفت که یاشا سازمند توسط گوگل استخدام شده بود.

نویسنده پست: vida