لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

پهپادها اشکال مختلفی دارند، بلیط هواپیما تهران مشهد  از اسباب‌بازی‌های کوچک کوپتر با چهار روتور گرفته تا هواپیماهای بالدار پرتاب موشک ، یا حتی هواپیماهای ۷ تنی که می‌توانند به مدت ۳۴ ساعت در هوا بمانند.

هنگامی که پهپادها برای اولین بار معرفی شدند، از راه دور توسط اپراتورهای انسانی پرواز می کردند. با این حال، این فقط یک خلبان روی زمین را جایگزین یک ارتفاع می کند. و به پهنای باند ارتباطی قابل توجهی بین پهپاد و مرکز کنترل نیاز دارد تا ویدیوی بلادرنگ را از پهپاد حمل کند و دستورات اپراتور را منتقل کند.

بسیاری از پهپادهای جدید دیگر نیازی به خلبان ندارند. برخی از هواپیماهای بدون سرنشین برای علاقمندان و عکاسان اکنون می توانند در مسیرهای تعریف شده توسط انسان پرواز کنند و انسان را برای بازدید از مناظر آزاد بگذارند – یا دوربین را کنترل کنند تا بهترین دید را داشته باشند.

فاجعه دیگری روی یک جت تجاری پیشرفته رخ داد – یک داسو فالکون ۵۰٫ این هواپیما هنگام فرود از باند فرودگا بلیط هواپیما ه عبور کرد زیرا اهرم های برق به درستی کار نمی کردند. به نظر می رسد که فرمانده فقط به عنوان نفر دوم درجه بندی شده بود و کمک خلبان دارای گواهینامه خلبان خصوصی بود.

مطالعه دقیق خلاصه‌های تصادف، حکایت‌های احتیاطی را به دست می‌دهد که همه فعالان تجاری باید به آن توجه داشته باشند. بازار هوانوردی تجاری ایالات متحده چند سالی است که به لطف اقتصاد داخلی سالم و خط لوله قوی از محصولات و خدمات نوآورانه آماده برای تحریک مشتریان مشتاق، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

بازار هوانوردی تجاری ایالات متحده چند سالی است که به لطف اقتصاد داخلی سالم و خط لوله قوی از محصولات و خدمات نوآورانه آماده برای تحریک مشتریان مشتاق، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

نویسنده پست: behzad