لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک
اولین و مهمترین سوالی که در زمان خرید دوربین هایک ویژن پرسیده می شود در این زمینه است که آیا می توان از این دوربین در تمامی محیط ها استفاده کرد. بهتر است بدانید برند هایک ویژن به تمامی استانداردها توجه دارد و تلاش می کند محصولاتی را تولید کند که پاسخگوی نیازهای کاربران هستند.برند ( هایک ویژن ) در عرض ۲۰ سال به یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته در جهان تبدیل شد.

امروزه، سوالات زیادی در مورد قیمت دوربین مدار بسته و نصب دوربین مداربسته پرسیده می شود. زیرا تمامی کسب و کارها به این موضوع پی برده اند برای اینکه بتوانند امنیت را در محیط خود برقرار سازند به یک دوربین مناسب با ویژگی های بالا نیاز دارند. دوربین هایک ویژن از جمله محصولاتی است که با قابلیت های بسیار بالای خود می تواند محیط امنی را برای شما به وجود بیاورد و به شما کمک کند تا در آرامش به کار خود ادامه دهید.

قابلیت استفاده در تمامی محیط ها

اولین و مهمترین سوالی که در زمان خرید دوربین هایک ویژن پرسیده می شود در این زمینه است که آیا می توان از این دوربین در تمامی محیط ها استفاده کرد. بهتر است بدانید برند هایک ویژن به تمامی استانداردها توجه دارد و تلاش می کند محصولاتی را تولید کند که پاسخگوی نیازهای کاربران هستند. این دوربین در تمامی مناطق سردسیر و گرمسیر قابل استفاده است و رطوبت، گرما و گرد و غبار به المان های داخلی آن آسیبی وارد نمی کند. در نتیجه، بدون نگرانی می توانید بهترین دوربین مداربسته را برای برقراری امنیت در محیط اطراف خود استفاده کنید. خرید دوربین مدار بسته

کیفیت مناسب

مسئله بسیار مهمی که سبب شده است دوربین هایک ویژن به یکی از محصولات ویژه بازار تبدیل شود کیفیت مناسب این دوربین هاست. همانطور که در بالا متوجه شدید این دوربین ها با IP استاندارد و بالا تولید می شوند. همچنین، این دوربین ها این قابلیت را دارند تا تصاویر را با کیفیت بسیار بالای Full HD ضبط نمایند. به همین دلیل، در صورت نیاز شما می توانید تصاویر را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید ودر تمامی مراجع قانونی قابل استناد هستند.

دید در شب

دید در شب یکی از مهمترین ویژگی های دوربین هایک ویژن است و این موضوع سبب شده است استفاده از این دوربین در محیط های امنیتی مد نظر قرار گیرد. بسیاری از خریداران به این موضوع اشاره می کنند پس از ساعتی محیطی که قرار است در آن دوربین به کار برده شود تاریک می شود و هیچ چراغی روشن نیست. اما تکنولوژی جدیدی که در این دوربین به کار رفته است سبب شده است که این دوربین قابلیت ضبط تصاویر در تاریکی مطلق را نیز داشته باشد. در نتیجه، استفاده از این دوربین به شما این اطمینان را می دهد که امنیت در تمامی ساعت برقرار است.

قابلیت پوشش مسافت زیاد

یکی از قابلیت های دیگر دوربین هایک ویژش پوشش مسافت زیاد است. در گذشته دوربین ها تنها مسافت کمی را پوشش می دادند و این موضوع مشکلات زیادی را به وجود می آورد. اما دوربین های جدید هایک ویژن این قابلیت را دارند و مسافت های زیادی را پوشش دهند و کسانی که از این دوربین ها استفاده می کنند می توانند مطمن باشند که محیط اطراف آنها تا مسافت زیادی در امنیت کامل قرار دارد. این موضوع در مراکز امنیتی و یا مراکزی که محصولات گران قیمت می فروشند ( مانند طلا فروشی ها) بسیار مهم است.

آیا خودمان می توانیم نصب دوربین مدار بسته را انجام دهیم؟

نصب دوربین مدار بسته یک کار حرفه ای است و اگر این کار بر اساس استاندارد صورت نگیرد به اجزای داخلی دوربین آسیب وارد می شود. به همین دلیل، شما باید نصب دوربین مدار بسته را به دست کسانی بسپارید که آموزش های لازم را در این زمینه دیده اند و می توانند به روشی استاندارد برای نصب دوربین مدار بسته اقدام کنند. معمولا مراکز معتبری که دوربین هایک ویژن را می فروشند خدمات نصب دوربین را نیز انجام می دهند و شما می توانید کار خود را به آنها بدهید.

قیمت دوربین مدار بسته چقدر است؟

یکی از سوالات پرتکراری که در زمان خرید دوربین هایک ویژن پرسیده می شود در مورد قیمت دوربین مدار بسته است. بهتر است بدانید قیمت دوربین مدار بسته به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. همانطور که می دانید دوربین هایک ویژن در انواع مختلف و با قابلیت های متنوعی تولید می شود. بدیهی است هر چقدر قابلیت های این دوربین بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت دوربین مدار بسته افزایش پیدا می کند. همچنین، باید بدانید با پرداخت قیمت دور بین مدار بسته هایک ویژن ضمانت نامه معتبر دریافت می کنید.

برای خرید دوربین هایک ویژن به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم به این موضوع بپردازیم آیا دوربین هایک ویژن در تمامی محیط ها قابل استفاده است. باید بدانید با توجه به این موضوع که این دوربین ویژگی های متنوعی از جمله کیفیت بالا، مقاومت در برابر گرما و سرما، قابلیت دید در شب و قابلیت پوشش مسافت بالا را دارد در تمامی محیط ها قابل استفاده است.

اگر می خواهید برای خرید دوربین هایک ویژن اقدام کنید، می توانید فروشگاه هایک تجارت وارد شوید. این فروشگاه خدمات متنوعی از جمله مشاوره خرید دوربین های مدار بسته را در اختیار شما قرار می دهد و محصولاتش را با ضمانت نامه به فروش می رساند.

نویسنده پست: vida