لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

آنتالیا با پرواز ایرانی بهتر است بریم یا پرواز ترک؟

آنتالیا بعد از استانبول پرطرفدارترین شهر برای مسافران ایرانی‌ است و تابستان پرطرفدارتین بازه زمانی برای سفر به این شهر ساحلی است. قیمت تور لحظه آخری آنتالیا طبیعتا راحت‌ترین راه سفر به آنتالیا استفاده از تور آنتالیا است؛ آژانس نامی گشت تور بلیط هواپیما برای شما رزرو می‌کند همچنین هتل و اقامتگاه شما را طبق سلیقه خودتان رزرو می‌کند، به همین دلیل دغدغه‌های شما در سفر بسیار کمتر می‌شود.

با توجه به نوسانات ارزی و بالارفتن قیمت تورهای آنتالیا، بیشتر افراد به دنبال مناسب ترین قیمت تور لحظه آخری آنتالیا هستند تا بتوانند ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌ سفر کنند. انتخاب تورهای لحظه آخر آنتالیا یکی از راهکارهای محبوب افراد است که باعث می‌شود هزینه‌های شما به شدت کاهش یابد. این تورها درست زمانی که ظرفیت تور آنتالیا تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی شروع به اعمال تخفیف‌های ویژه و فروش تور آنتالیا لحظه آخری می کنند. این تورها قیمت پایین‌تری نسبت به تورهای عادی دارند. خدمات و امکانات کمتری نسبت به تور معمولی آنتالیا ندارد و فقط برای تکمیل ظرفیت پرواز و هتل فروخته می‌شوند. خرید این تورها مهم‌ترین راهکار خرید تور ارزان آنتالیا است.

اگر تمایل دارید تور آنتالیا را به سلیقه خودتان برنامه ریزی کنید، پیشنهاد ما به شما خرید پرواز + هتل آنتالیا است. در این روش شما می‌توانید تمامی فاکتورهای سفر مانند ایرلاین پروازی، زمان و روز بلیط هواپیما، هتل محل اقامت، گشت‌های شهری، تعداد روزهای اقامت و… را به سلیقه خودتان انتخاب کنید و سفری لذت‌بخش را تجربه کنید. در ادامه در خصوص راهنمای سفر با تور آنتالیا به این موضوع اشاره خواهیم کرد که برای سفر با تور آنتالیا بهتر است

تور آنتالیا از آن دسته تورهایی است که سفر به آن هم با پروازهای داخلی و هم با پروازهای خارجی انجام می‌شود و همین موضوع یکی از جذابیت‌های تورهای این شهر توریستی پرطرفدار است. چراکه این موضوع باعث شده تا دست گردشگران ایرانی برای تورهای مختلف در سفر به این شهر باز باشد. برای مثال اگر می‌خواهید سفری بدون دغدغه و با آرامش و بدون هیچ دغدغه‌ای داشته باشید، می‌توانید با پروازهای ترکیش به این شهر سفر کنید.

در ادامه لازم به ذکر است که بدلیل چارتر بودن پروازهای مستقیم ترک به مقصد آنتالیا در سال‌ها و فصل‌های مختلف این ایرلان‌ها مختلف می‌باشند و شما تور آنتالیا با پرواز مستقیم را می‌توانید با ایرلان‌های مختلف از آژانس نامی گشت ایرانیان خریداری نمایید. در حال حاضر ایرلان‌هایی مثل سان اکسپرس، آنادولوجت (ترکیش)، پگاسوس، فریبرد، تیلوید و… به صورت مستقیم و با استاپ در یکی از شهرهای ترکیه به فرودگاه آنتالیا پرواز دارند.

تور آنتالیا با پرواز ایرانی

اما اگر قصد دارید با تور آنتالیا با قیمتی ارزان‌تر و مقرون به صرفه سفر کنید، می‌توانید با تهیه تور آنتالیا با پرواز ایرانی، هزینه‌هایتان که برای تور با پرواز ترکیش کنار گذاشته بودید را بر روی تور خود بگذارید و تور آنتالیا با کیفیت و خدمات بهتری را تهیه نمایید و سفری به‌یادماندنی را برای خودتان و همراهانتان رقم بزنید.

تور آنتالیا با پرواز ایرانی مثل ماهان، ایران ایر و… در فرودگاه اسپارتا فرود می‌آید و از آنجا تا آنتالیا ۱۶۰ کیلومتر و حدود ۴ ساعت زمینی و با اتوبوس در مسیر هستید که برای مسافران کمی کسل ‌کننده است و از کیفیت و راحتی پروازهای ترک هم برخوردار نیست. البته از اختلاف قیمت هم نمی‌شود چشم پوشی کرد که تور مسافرتی آنتالیا با پرواز مستقیم حدود ۲ میلیون تومان بسته به تاریخ شما گران‌تر از تور آنتالیا با پرواز ماهان و ایران‌ایر می‌شود.

منبع رکنا

نویسنده پست: behzad