لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

برای آموزش بندهای قبل تر به سایت ای مهندس با عنوان گوشه آنتیک در ساخت صندوق های آنتیک مراجعه نمایید

مرحله ۵: جعبه اصلی لولایی با گوشه آنتیک

این روشی برای ساخت جعبه کوچک با یراق گوشه آنتیک یکپارچه است. آنقدرها هم که به نظر می رسد ترسناک نیست. در واقع من می ترسم، اما به کسی نگو. می توانید این کار را در اتاق نشیمن نیز انجام دهید، اما صبر کنید تا همسر خانه نباشد. مته گربه را می ترساند، و گربه های وحشت زده که در اطراف خانه می دوند، فرمول سعادت زناشویی نیستند. به خصوص اگر شما ۵ نفر از کوچک مانند ما دارید.

این کار به تجهیزات گسترده ای نیاز ندارد و می تواند نسبتاً سریع انجام شود. اتصالات گوشه اتصالات ساده دامان خواهند بود . این بار، قرار بود برای پرتاب در پیچ و تاب کوچک. یا چرخش، اگر می خواهید فنی باشید.

ابزار و مواد:
خط کش یا نوار اندازه گیری
جعبه میتر و اره یا اره رومیزی
چسب چوب (برای این پروژه، “چسب گوریل” را برای قسمت های لولا توصیه می کنم.)
گیره (کوچک)
چوب – یک ۴ فوت ۱×۴ (یا بقایای چوب پروژه قبلی)
یک میخ. طول حدود ۲ اینچ
مته، با دو بیت. یک بیت فقط کمی بزرگتر از پیچ و یکی فقط کمی کوچکتر. .
کاغذ شن و ماسه
یک قطعه یدکی از چوب قراضه.

اینجاست که ما به دنیای پرخطر ابزارهای برقی می پردازیم. برخی از مراحل زیر به استفاده از مته روی قطعات کوچک چوب نیاز دارد. شما باید قطعات را در برابر ضایعات چوب نگه دارید و ضایعات چوب باید روی زمین یا میز باشد. هنگام سوراخ کردن، هرگز قطعات را به چند دلیل روی بدن خود محکم نکنید، که کمترین آن این است که مته را از طریق دست یا پای خود نکشید. (در مورد من.. “دوباره”)

تخته را بردارید و آن را به قطعات زیر برش دهید:

جعبه
۳ – قطعات ۶ اینچی.
۲ – ۴ قطعه ۱/۴ اینچی
۱ – ۷ ۱/۲ اینچ قطعه.

(اکنون آنهایی که مشکل دارند..) بلوک های

لولای

– ۳/۴ اینچ در ۳/۴ اینچ بلوک های

– ۳ اینچ x 3/4 اینچ. یک انتهای آن را با سنباده یا سنباده گرد کنید.

ساخت و ساز در این یکی کمی بیشتر از پازل قبلی است، اما هیچ چیز خوب به راحتی بدست نمی آید. همانطور که می رویم تصاویر را بررسی کنید.

ساختار جعبه اصلی :

۱٫ با دو قطعه از ۶ اینچی شروع کنید. آنها را به شکل “L” به هم بچسبانید، مطمئن شوید که لبه ها را با دقت بالا می برید. (تصاویر را بررسی کنید)

۲٫ ببندید و بگذارید حداقل یک ساعت سرخ شود.

۳٫ جعبه را باز کنید و دو قطعه انتهایی را همانطور که در تصاویر می بینید بچسبانید.

۴٫ با استفاده از تکنیک دو گیره مانند ساخت جعبه قبلی، انتهای آن را در جای خود محکم کنید. بگذارید حداقل یک ساعت خشک شود.

۴٫ قطعه را جدا کنید و روی قطعه ۶ اینچی آخر بچسبانید، مطمئن شوید که تمام لبه هایی که با هم تماس دارند را بچسبانید.

۵٫ دوباره همه چیز را با گیره های خود بغل کنید، مطمئن شوید که هیچ چیز حرکت نمی کند. بگذارید یک شب خشک شود.

ساخت لولا و بالا:

قبل از شروع حفاری خواه ناخواه، تصاویر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که متوجه شده اید. توصیه می کنم در صورت موجود بودن از چسب گوریلا روی قطعات لولا استفاده کنید. فقط قوی تره

۱٫ یکی از بلوک های مربع ۳/۴ اینچی و بلوک ۳/۴ اینچ در ۳/۴ اینچ (انتهای گرد) را بردارید و با مته بزرگتر از وسط آن را سوراخ کنید.

۲٫ آخرین بلوک مربع ۳/۴ اینچی را بردارید و وسط را با مته کوچکتر سوراخ کنید.
اکنون، باید بتوانید پیچ ​​را از یک بلوک مربعی، بلوک ۳ اینچی عبور دهید و سپس آن را در آخرین بلوک (با سوراخ کوچکتر) سفت کنید. مهم است که این سوراخ ها را از قبل به این روش سوراخ کنید. اگر این کار را نکنید، چوب شکافته می شود. من آن را تضمین می کنم.

۳٫ با عبور دادن پیچ از بلوک ۳/۴ سوراخ بزرگ، بلوک ۳ اینچی و داخل بلوک ۳/۴ سوراخ کوچک، پیچ را تست کنید. چیزی را بیش از حد سفت نکنید همه قطعات همچنان باید آزادانه بچرخند. تا زمانی که همه چیز خوب به نظر می رسد، ادامه دهید. اگر چیزی چسبید، سوراخ ها را با کمی بزرگتر سوراخ کنید.

قطعات را مونتاژ کنید

۴٫ قطعه ۷ ۱/۲ اینچی را روی جعبه تمام شده قرار دهید تا سطحی صاف برای مجموعه لولا داشته باشید.

۵٫ نقطه وسط قطعه عمودی پشت را پیدا کرده و علامت بزنید. باید در ۳ اینچ باشد.

۶٫ دو بلوک مربعی را در جای خود بچسبانید. فقط کف بلوک ها را چسب بزنید. شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا چسب را از بلوک ۳ اینچی و قسمت بالای ۷ ۱/۲ اینچی نگه دارید.

۷٫ چند گیره کوچک را در جای خود قرار دهید و سفت کنید. وقتی همه چیز حل شد، به آرامی پیچ، بلوک ۳ اینچی و قطعه بالایی را بردارید. این برای جلوگیری از چسبیدن هر چسب فشرده شده به یکدیگر است که به هم چسبیده نیستند. فقط ای کاش کسی همین رویه را (به صورت استعاری) با آنجلینا جولی و برد پیت انجام می داد.

۸٫ بعد از اینکه چسب برای مدتی جا افتاد و دیگر نقاط خیس دیده نشد، شبیه بلوک ۳ اینچی و رویه شوید و گیره ها را در جای خود بگذارید.

۹٫ مطمئن شوید که قسمت بالایی روی جعبه مربع است و بلوک ۳ اینچی را به پایین بچسبانید. دقت کنید که چسب را از لبه پشتی دور نگه دارید. ما نمی‌خواهیم همه چیز به بیرون فشرده شود و قسمت بالایی به پشت بسته شود.

۱۰٫ بگذارید همه اینها یک شب خشک شود.

همه چیز را از بین ببرید و تحسین کنید. لولا باید نسبتاً نرم کار کند. این غیر معمول نیست که کمی شیب در تناسب داشته باشید. بهتر است از دو لولا استفاده کنید، اما.. خوب.. بچه قدم ها

. هر گونه فشار جانبی (جانبی) قابل توجه بر روی درب، به لولا فشار وارد می کند و احتمالاً آن را از بین می برد.

نویسنده پست: vida