لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

روشویی یکی از اصلی ترین و مهم ترین قسمت های یک سرویس است که اگر از جنس و زیبایی خوبی بهره مند باشد، دیگر هیچ چیزی کم ندارید برای اینکه محیط شکیلی را بوجود آورید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که در  خرید روشویی  وسواس زیادی به خرج می دهید، باید آن را با توجه به متراژ و همچنین رنگ محیطی که در نظر دارید تهیه کنید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همچنین ایده های نو، طرح  و رنگ های زیادی در انواع روشویی مشاهده می شود که همین موضوع بر روی قیمت روشویی نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت. از این رو اگر می خواهید با دست پر به منزل بر گردید و یک دکوراسیون شیک برای سرویس بهداشتی رویایی را رقم بزنید، تا انتها با پخش تهران همراه باشید.

در ابتدا سنگ روشویی را انتخاب کنید

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در انتخاب شما تاثیرگذار است، جنس سنگی است که برای روشویی سرویس بهداشتی خود انتخاب می کنید. بدون شک انتخاب یک طرح، رنگ و نوع سنگی که با کاشی و سرامیک محیط شما همخوانی دارد، می تواند اثرگذاری بالایی را نیز به همراه داشته باشد. از انواع سنگ روشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سنگ گرانیتی
سنگ کوارتز
سنگ مرمر
سنگ مصنوعی
سنگ رودخانه ای
قیمت روشویی با توجه به جنس سنگ آن تغییر می یابد. از این رو اگر قصد خریدن یک روشویی را دارید در ابتدا باید جنس آن را مشخص کنید. موضوع بعدی انتخاب طرح است. اینجا است که دقت و تمرکز پر رنگ تر می شود.

برای  خرید شیر روشویی  مخصوص می توانید از وب سایت پخش تهران با بیش از ۳۰۰ مدل شیر آلات آن را به راحتی تهیه نمایید.

طرح زیبای روشویی خود را بشناسید

تا به اینجا با جنس روشویی آشنا شدید و حالا نوبت رسیده به اینکه طرح مورد نظر خودتان را نیز انتخاب کنید. زمانی که می خواهید مدل را انتخاب کنید، دقت در خرید روشویی نیز اهمیت پیا می کند. از این نظر که شما باید در ابتدا چند نکته را بررسی کنید:

متراژ سرویس بهداشتی
جنس کاشی و سرامیک
می خواهید سرویس بهداشتی تان را بازسازی کنید و یا اینکه پس از نوسازی آن قصد خرید یک  روشویی دارید
اگر بتوانید این سه نکاه را به خوبی در نظر بگیرید، در نهایت رضایت را به همراه خواهید داشت. برویم سراغ طرح های جذاب و دیدنی که می تواند قیمت روشویی را نیز تحت شعاع قرار دهد. از انواع مدل این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سنگ روشویی ایستاده
چند تکه
رومیزی
کنج
ایستاده بودن روشویی به دلیل متریال بیشتر مدرن بودن و بزرگ بودن کاسه باعث می شود که گران تر از بقیه مدل ها باشد.

مدل های چند تکه به دلیل همخوانی با دکوراسیون های کلاسیک از محبوبیت بالایی برخوردارند.

رومیزی بودن این محصول نیز از نظر توکار یا روکار بودن

و در نهایت روشویی های کنج

دارا بودن تمامی نکات در کنار قرارگیری مناسب و راحت از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند.

چگونه جنس روشویی خوب را تشخیص دهیم؟

یکی از راه هایی که می توانید در هنگام خرید روشویی به جنس آن پی ببرید این است که برند، خدمات پس از فروش، بررسی سطح محصول از جهت لکه، ترک نداشتن و همچنین خوردگی را مورد بررسی قرار دهید.

نویسنده پست: parsianelectric