لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

مزیت بزرگ HPE GreenLake در VMware5

، با افزایش سرعت شرکت Hewlett Packard Enterprise در نوآوری خدمات ابری داخلی با پیشرفت هایی مانند Silicon On Demand، GreenLake Lighthouse و Project Aurora، هیچ چیز در بازار قابل مقایسه با قدرت ابری داخلی GreenLake کیت، مدیر کل HPE GreenLake گفت نیست. سفید.

وایت در مورد رقابت ابری داخلی گفت: “من هنوز چیزی قابل مقایسه پیدا نکرده ام.” “ما بهترین ها را در سراسر HPE دریافت می کنیم و آن را بهینه می کنیم (برای سرویس های ابری پرداخت به ازای استفاده در محل).”

رهبری خدمات ابری خود را افزایش می‌دهد وایت گفت که HPE با رونمایی از نوآوری جدید در HPE Discover، . او گفت: «ما در حال شتاب بخشیدن خرید سرور اچ پی به صنعت رو به جلو هستیم. ما از رقابت استقبال می کنیم زیرا می خواهیم مشتریان حق انتخاب داشته باشند. اما فقط بدانید که ما پایمان را روی گاز گذاشته ایم و به شتاب گرفتن از بقیه ادامه می دهیم!»

از جمله نوآوری‌هایی که در HPE Discover اعلام شد، Silicon On Demand است که با مشارکت اینتل این توانایی را برای روشن یا خاموش کردن فوری هسته‌های پردازنده فراهم می‌کند. انتظار می رود که این امر باعث صرفه جویی چشمگیر در هزینه برای مشتریانی شود که نرم افزار سازمانی را در مدل قیمت گذاری پردازنده اصلی خریداری می کنند. وایت می‌گوید: «این امر به‌طور چشمگیری باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های آن‌ها می‌شود، زیرا آن‌ها تنها زمانی برای این مجوزها هزینه خواهند داشت که آن هسته‌ها در مقابل خود سیستم روشن شوند». “هیچ گزینه دیگری مانند آن وجود ندارد.”

وایت گفت GreenLake Lighthouse یک راه حل بومی ابری است که شرکا و مشتریان را قادر می سازد تا به سرعت چندین سرویس ابری را مستقر کنند و از چندین سرویس استفاده کنند. و ارکستراسیونی که امروز انجام می‌دهند (با سرویس‌های ابری داخلی)،» او گفت. ما اساساً در حال ایجاد تنظیمات بهینه‌سازی حجم کاری برای مشتریان خود هستیم. کاری که به شرکا اجازه می دهد انجام دهند این است که واقعاً روی آن چالش مشتری تمرکز کنند.»

وایت گفت، در نهایت، Project Aurora یک معماری جدید بدون اعتماد برای سرویس‌های ابری داخلی ایجاد می‌کند. وایت گفت: «این به ما امنیت عمیقی از سیلیکون گرفته تا برنامه را می‌دهد تا مردم بتوانند مطمئن شوند که حجم کاری، داده‌ها، برنامه‌هایشان، همه به روشی بسیار بسیار امن مدیریت می‌شوند.» این در دنیای امروزی که ما با تهدیدات سایبری سروکار داریم بسیار حیاتی است.

Silicon On Demand – صرفه جویی در صدور مجوز نرم افزار رانندگی با هسته های پردازشگر درخواستی

HPE گفت که قابلیت جدید Silicon On Demand – که فوراً در دسترس است – به مشتریان و شرکای خود این امکان را می دهد خرید سرور hp که فوراً هسته های پردازنده را اضافه یا کاهش دهند تا هزینه های صدور مجوز نرم افزار سازمانی را کاهش دهند.

قابلیت جدید GreenLake Silicon On Demand – که با مشارکت غول تراشه اینتل توسعه یافته است، مدل پرداخت به ازای استفاده HPE را تا سطح سیلیکون با استفاده از فناوری Optane اینتل برای افزودن یا حذف هسته‌های پردازنده برای حداکثر کارایی و صرفه‌جویی در هزینه گسترش می‌دهد.

برای مشتری‌ای که نرم‌افزار را بر اساس هر هسته خریداری می‌کند – مجوز Oracle یا مجوز SQL، این امر به‌طور چشمگیری و به‌طور چشمگیری موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های آن‌ها می‌شود، زیرا آنها تنها زمانی که آن هسته‌ها در مقابل روشن شدن هسته‌ها روشن می‌شوند، پولی برای آن مجوزها خواهند داشت. خود سیستم،” وایت گفت. “هیچ گزینه دیگری مانند آن وجود ندارد.”

آنتونیو نری، مدیر عامل HPE ، به نوبه خود گفت که قابلیت سیلیکون بر اساس تقاضا به طور موثری با مشکل طولانی مدت چرخه های استفاده از سرورهای استفاده نشده مقابله می کند.

اینتل حداقل در حال حاضر این کار را فقط با ما انجام می‌دهد، زیرا آنها می‌دانند که ما یک فروشنده منحصربه‌فرد هستیم که به عنوان یک سرویس با قابلیت‌های نرم‌افزاری و اندازه‌گیری مزیت بزرگی داریم که هیچ کس دیگری در بازار ندارد و به ما امکان می‌دهد در سطح اصلی اندازه‌گیری کنیم. ” او گفت. بنابراین در پرداخت به ازای استفاده واقعی می‌توانیم هسته‌ها را روشن و خاموش کنیم.»
HPE GreenLake Lighthouse – ارائه خدمات ابری متعدد در صورت تقاضا

نویسنده پست: behzad