لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

مجموعه پاسارگاد تاباک، از زمانی که یک ایده نو از فرانسه به ایران وارد شد، شکل گرفت. این ایده نو در ایران توسط آقای امیرحسین رحیمی، معروف به ماسترو رحیمی، به اجرا درآمد. از سال ۱۳۸۹، فرآیند تحقیق، جانمایی، مکان یابی و امکان سنجی برای این کسب و کار آغاز شد و از سال ۱۳۹۰، فعالیت خود را آغاز کرد.
مجموعه پاسارگاد تاباک، به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین اسموک شاپ ایران، آماده ارائه خدمات به شما می‌باشد. نام پاسارگاد از نام ایرانی معروف به پاسارگاد و کلمه “تاباک” (tabac) که از واژه‌ای فرانسوی برگرفته شده است، الهام گرفته است

خرید توتون پیپ

خرید توتون پیپ مهمترین قسمتی است که به عنوان یک پیپ کش متمرکز بر آن باید توجه کنید. در زیر توضیحاتی درباره خرید توتون پیپ را ارائه می‌دهیم:

انتخاب توتون:

o نوع توتون: توتون‌ها در انواع مختلفی مانند Virginia، Cavendish، Latakia و Perique وجود دارند. هر نوع توتون ویژگی‌ها و طعم‌های متفاوتی دارد. بررسی و آزمایش نوع‌های مختلف توتون می‌تواند به شما کمک کند تا توتونی با مزه و خواص دلخواه خود را پیدا کنید.
o قوت توتون: توتون‌ها در سطوح قوت مختلفی وجود دارند، از توتون‌های سبک تا توتون‌های قوی. انتخاب قوت مورد نظر به سلیقه و تجربه شما بستگی دارد. برای تازه‌کاران، توصیه می‌شود با توتون‌های نرمتر شروع کنند و سپس به توتون‌های قوی‌تر پیش بروند.

برند و کیفیت

بررسی برندهای معتبر و کیفیت توتون‌ها بسیار مهم است. انتخاب توتون‌های با برندهای معروف و بازخورد مثبت از سمت مشتریان، امکان تجربه کیفیت بالا را فراهم می‌کند.

توصیه و مشاوره

مشاوره با متخصصان و تجربه‌کنندگان دیگر می‌تواند به شما در خرید توتون پیپ کمک کند. آن‌ها می‌توانند نکات و توصیه‌هایی در مورد انتخاب توتون و ترکیبات مختلف را به شما ارائه دهند.

منابع خرید

می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر آنلاین، فروشگاه‌های محلی، بازارچه‌ها و منابع مرتبط با علاقه‌مندان به پیپ کشیدن برای خرید توتون پیپ استفاده کنید. اما حتماً به اعتبار و قابلیت اطمینان منبع خرید توجه کنید.

ذخیره و نگهداری

پس از خرید توتون پیپ از ماسترو رحیمی ، مهم است آن را در شرایط مناسب و به درستی نگهداری کنید. استفاده از جعبه‌ها یا محفظه‌ های نگهداری مناسب و حفظ رطوبت مناسب توتون از جمله مواردی است که باید در نظر داشته باشید.

با رعایت این نکات و انجام تحقیقات قبل از خرید، شما می‌توانید توتون پیپی با مزه و کیفیت مطلوب را برای لذت بردن از پیپ کشیدن پیدا کنید.

احتمالاً بهترین و ساده‌ترین توصیه برای انتخاب و خرید پیپ (به خصوص برای خرید اولین پیپ) این است که آن پیپی که به شما خوشایند است، را خریداری کنید! اما قبل از اجرای این توصیه، می‌توانید به برخی نکات و ویژگی‌ها توجه کنید که در خرید پیپ می‌تواند مفید واقع شود. دنیای پیپ بسیار گسترده است و در این مقاله به برخی از نکات و اصطلاحاتی که باید در زمان خرید پیپ مد نظر قرار دهید، اشاره می‌کنیم.
در طول چند صد سال گذشته، هنر ساخت پیپ تغییرات زیادی نکرده است، اگرچه تکنولوژی و روش‌های تولید در عصر دیجیتال بهبود چشمگیری داشته است. اصول بنیادی و اصلی ساخت پیپ همچنان ثابت مانده است. طراحی و عملکرد پیپ در طول چهارصد سال اخیر تغییری نکرده است. همه پیپ‌ها، با توجه به قیمت آنها، شامل درجات مختلفی از کار دست هستند.

هر چه میزان کار دست در ساخت پیپ بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. با پیشرفت روز به روز به سمت ماشینی شدن در دنیای ما، ساخت پیپ به عنوان یکی از صنایع و هنرهایی که ماشینی کردن تمام مراحل ساخت آن غیرممکن است، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

از قبل از دهه ۱۸۵۰ میلادی، برای ساخت پیپ از برایر به عنوان مواد اولیه پر استفاده بوده است. برایر چوبی است که زیبایی، دوام، یکتایی، اصالت و کیفیت اسموک بی‌نظیر را در خود جای داده است. این ماده به عنوان محبوب‌ ترین و رایج‌ترین ماده اولیه برای ساخت پیپ شناخته شده است.

تاریخچه پیپ به عنوان وسیله‌ای برای مصرف تنباکو به سال‌ها پیش از این برمی‌گردد. جان رالف، که در سال ۱۶۱۲ میلادی در ویرجینیای آمریکا بذرهای توتون را کاشت و پرورش داد، به نظر می‌رسد الهام بخش این تاریخچه باشد. نوع توتون اولیه‌ای که وی تولید کرده بود با نام Nicotina Tabacum شناخته می‌شد. این توتون، به دلیل داشتن طعمی ملایم‌تر و همچنین دلچسب بودن نسبت به گونه توتون آمریکای شمالی خود که طعمی تند و تیز داشت، به سرعت در انگلستان و دربار بریتانیا مورد استقبال قرار گرفت. صادرات و انتقال تنباکوی ویرجینیا به انگلستان در تناژ بالا از سال‌های ۱۶۱۶-۱۶۱۷ به شکل روزمره و عادی آغاز شد.

در سال ۱۶۲۰، حجم بالایی از تنباکوی ویرجینیا به میزان ۴۰۰۰۰ پوند از رودخانه جیم ویرجینیا و اقیانوس آتلانتیک، از طریق اسکله‌های شهر لندن وارد شد. اکثر این تنباکو برای استفاده در پیپ مصرف می‌شد و به همین دلیل، مصرف پیپ و تنباکو در انگلستان و اروپا در طول ۴۰۰ سال گذشته معمول و رایج شد.

جمع بندی

در تاریخچه پیپ، ایجاد توتون ویرجینیا توسط جان رالف در سال ۱۶۱۲ در ویرجینیای آمریکا نقش مهمی داشت. توتون ویرجینیا با طعم ملایم‌تر و دلچسب تر، در انگلستان و اروپا مورد استقبال قرار گرفت و صادرات آن به صورت عادی آغاز شد. از سال ۱۶۲۰، حجم بالایی از تنباکو ویرجینیا به انگلستان صادر شد و استفاده از پیپ و تنباکو در اروپا به طور گسترده انجام می‌شد. این تاریخچه نشان می‌دهد که پیپ و توتون یکی از صنایع قدیمی و موروثی است که در طول چند صد سال تغییر چندانی نکرده است و همچنان محبوبیت خود را در برخی مناطق حفظ کرده است

نویسنده پست: vida