لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

تمامی خرید های درون برنامه این بازی‌ها با استفاده از دلار انجام میگیرد و با توجه به تحریم های موجود امکان پرداخت و خرید پول این بازی یا همان یوسی پابجی با توجه به شرایط برای همه افراد امکان پذیر نمی باشد به همین دلیل اگر قصد خرید یوسی پابجی ٫ الایت پابجی موبایل و سی‌پی کالاف دیوتی موبایل را دارید ما در زئوکس این خدمت را برای شما با پایین ترین نرخ بازار، امن ترین روش ممکن و سریع ترین حالت انجام می دهیم.

 

پس در واقع شما با خرید این مدل محصولات میتوانید بعنوان مثال یوسی خود را درون برنامه خرج کرده و از بازی لذت ببرید، البته لازم به ذکر است که این بازی به حدی جذاب است که شما بصورت رایگان هم میتوانید از امکانات آن لذت ببرید

هر فصل اسکین ها و آیتم های مخصوص به خود را دارد و شما با یک بار خرید رویال پس به آسانی می توانید با کسب کردن یوسی های داخل آن، رویال پس فصل های دیگر را به راحتی دریافت کنید. به همین دلیل خرید رویال پس اهمیت ویژه ای دارد و به دلیل وجود قابلیت های زیادی که در اختیار شما قرار می دهد، می تواند کاراکتری کاملا جذاب با کلی اسکین و آیتم را برای شما به وجود آورد.

 

از دیگر ویژگی های رویال پس، قابلیت هایی چون افزایش اکس پی یا دریافت برخی از شخصیت ها به صورت فصلی می باشد. همچنین اسکین انواع سلاح ها، هواپیما، وسایل نقلیه و سایر موارد را نیز می توانید به کمک خرید یوسی پابجی بدست آورید. از نظر تنوع و همچنین طراحی آیتم ها، باید گفت که تیم توسعه پابجی از تجربه بسیار زیادی برخوردار است و این موضوع باعث می شود تا شما با خیال راحت بتوانید از لیست طولانی و بسیار جذاب این بازی آیتم های مختلفی را دریافت کنید.

پچ ۰٫۶۰ ویژگی دیگری را به PUBG Mobile اضافه کرد: اگر قبلاً Fortnite بازی کرده اید، باید سیستم مشابهی به نام «Battle Pass» را دیده باشید، Royale Pass نسخه Battle Pass خود PUBG Mobile در نظر گرفته می شود و از بسیاری جهات دارای شباهت هایی با نسخه Fortnite است. از آنجایی که این یک سیستم نسبتاً جدید است، سؤالات زیادی در مورد نحوه کارکرد و نحوه استفاده از آن وجود دارد. ما این راهنما را برای پاسخ به این سؤالات آماده کرده‌ایم: در زیر می‌توانید هر آنچه را که در مورد سیستم رویال پس پابجی موبایل لازم دارید بیابید.

رویال پاس یک رویداد فصلی است و به بازیکنان این امکان را می دهد که در طول فصل ماموریت های مختلف را انجام دهند و جوایز مختلفی را ببرند. در حال حاضر، فصل ۲ ادامه دارد و در ۱۸ آگوست ۲۰۱۸ به پایان می رسد. در پایان فصل، بازیکنان با توجه به رتبه بندی فصلی خود واجد شرایط دریافت جوایز اضافی نیز خواهند بود. پیوستن به رویداد Royale Pass رایگان است، اما می‌توانید با خرید یک پاس «الیت» از مزایای مختلفی برخوردار شوید.

در این زمینه، دو نوع عضویت رویال پس پابجی موبایل وجود دارد: رایگان و الیت. بازیکنان در هر دو گروه ماموریت‌های “روزانه” و “چالشی” را برای تکمیل دریافت می‌کنند. آنها با انجام این ماموریت ها “امتیاز رویال” کسب می کنند. ماموریت های روزانه بسیار ساده هستند و اغلب فقط باید چند مسابقه را انجام دهید

 

ماموریت های چالشی کمی سخت تر هستند. علاوه بر این، فقط بازیکنانی که دارای Elite Pass هستند می توانند برخی از آنها را تکمیل کنند. همانطور که می توان حدس زد، این نوع ماموریت ها امتیازات رویال بیشتری اعطا می کنند.

برای خرید یوسی پابجی موبایل تنها کافی است که به وارد کردن آیدی و اسم خود در سایت بپردازید  و نیازی به دریافت اطلاعات کامل نمی باشد. تمام تلاش این مجموعه این است که در صورت اقدام به خرید یوسی آن را در سریع ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد. برای آگاهی بیشتر در این زمینه با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید. برخی بازیکنان نگران هستند که با خرید یوسی پابجی موبایل دچار هک در اکانتشان شوند و زحماتی که در این بازی کشیده اند از بین برود، اما باید بگوییم چون اطلاعات کامل دریافت نمی شود امکان هک کردن وجود نخواهد داشت و با خیال راحت قادر به خرید یوسی و ارتقای بازی خود خواهید بود. و شما میتوانید از طریق فروشگاه زئوکس با شماره تماس ۰۵۱۹۱۶۹۰۵۱۵ تماس بگیرید یا به سایت zeox.ir  مراجعه کنید و در رابطه با یوسی پابجی موبایل اطلاعاتی کسب کنید

 

نویسنده پست: vida