لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

رولکس Day-Date 40 را معرفی می‌کند که اکنون به رنگ پلاتینیوم با قاب فلوت شده است

همانطور که علاقه مندان رولکس می دانند، حتی انطباق های کوچک نیز خبرهای بزرگی را در دنیای برند ایجاد می کند. خرید ساعت  امسال، Oyster Perpetual Day-Date 40 زیبای رولکس در نسخه جدید و خیره کننده پلاتین ۹۵۰ با قاب فلوت دار ارائه شده است.

تا پیش از این، قطعات پلاتینیوم این مدل مجهز به نام مستعار «ساعت رئیس جمهور» تنها دارای حاشیه‌های صاف بودند، زیرا به گفته رولکس، تولید وجوه هندسی از این ماده سخت کاملاً چالش برانگیز است. خوب، همانطور که Day-Date جدید نشان می دهد، رولکس این وظیفه را در راستای استانداردهای تولیدی معتبر خود پس از چندین سال تحقیق و توسعه مدیریت کرد.

قاب پلاتین ۹۵۰ به زیبایی با صفحه آبی یخی و اعداد رومی واژگون شده و نشانگرهای ساعت وجهی در طلای سفید ۱۸ عیار جفت می شود. همانطور که برای روز-تاریخ از اولین بار آن در سال ۱۹۵۶ معمول است، شماره گیری نشان دهنده روز هفته و تاریخ است.

نسخه جدید Day-Date 40 به کالیبر خود سیم پیچ ۳۲۵۵ مجهز شده است که توسط گواهینامه Superlative Chronometer پوشش داده شده است و ذخیره انرژی تقریباً ۷۰ ساعت را ارائه می دهد.

این ساعت که با قطر ۳۶ میلی‌متر نیز عرضه می‌شود، به یک دستبند جدید پرزیدنت پلاتین ۹۵۰ مجهز شده است. این دستبند دارای یک تاج تاشو مخفی ظریف و درج های سرامیکی در داخل پیوندها برای افزایش انعطاف پذیری و طول عمر آن است. علاوه بر این، یک سیستم اتصال مخفی تداوم بصری یکپارچه بین دستبند و کیف را تضمین می کند. قیمت عمومی هنوز اعلام نشده است و در صورت درخواست در دسترس خواهد بود
رولکس با آوردن Air-King در دهه ۲۰۲۰، جدیدترین های خود را در Watches & Wonders عرضه می کند.

رولکس در نمایشگاه Watches & Wonders امسال نسل جدیدی از Air-King خود را با یک قاب کاملاً بازطراحی شده از  خرید ساعت اصلی جمله محافظ تاج ارائه می‌کند. این اولین به‌روزرسانی بزرگ خط Air-King از سال ۲۰۱۶ است ، زمانی که رولکس در آن سال در Baselworld آن سال از پیکربندی شماره‌گیر آشنا با لهجه سبز رونمایی کرد که اکنون این سری را تعریف می‌کند.

نویسنده پست: behzad