لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

اگر فصل تابستان را برای سفر با تور کیش لحظه‌ آخری انتخاب‌ کردید باید اطلاعاتی‌ از آب و هوای این مقصد داشته باشید . جزیره کیش در تابستان به شدت گرم و شرجی است و اینکه دمای هوا در کیش به بیش از ۳۴ درجه سانتی گراد و رطوبت‌ هوا‌ به بیش‌ از ۷۰ درصد خواهد رسید‌ . گرم ‌شدن هوای جزیره از اوایل‌ اردیبهشت ماه شروع‌ میشود و تا اواخر شهریور ماه ادامه‌ خواهد داشت و پیشنهاد میکنیم در اواخر شهریور ماه که کم کم از گرمای هوا کاسته شده و هوا رو به خنکی می ‌رود به کیش سفر بکنید . توجه داشته باشید این گرمای کیش ، علت کاهش تقاضا برای سفر به کیش و در نتیجه‌ کاهش‌ قیمت‌ تور کیش می گردد ، بطوریکه در تور کیش تابستان شما این امکان‌ را دارید که هتل‌ ‌های ۵ ستاره و خوب جزیره کیش را با قیمت پایین تری رزرو کنید .

تور کیش

اگر چمدانتان بسته‌ است و ظرف‌ مدت امروز و فردا آماده سفر هستید‌ ، تورهای لحظه آخری‌ کیش تابستان دقیقا مناسب شماست . این تور‌ها‌ به دلیل قیمت پایین‌ و مناسبی که دارند ، به شدت‌ نزد‌ مسافران محبوب و مورد استقبال‌ هستند و اینکه به ‌سرعت ظرفیت‌ تور کیش تکمیل میشود . اما مهم است‌ بدانید که شرایط برگزاری‌ و رزرو‌ تور لحظه آخری کیش در دوران متنوع سال کاملا متفاوت می‌باشد‌ . بنابراین بهتر است‌ چند نکته‌ در مورد‌ رزرو‌ تور‌های‌ لحظه آخری‌ کیش بدانید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت . اما به احتمال زیاد‌ این سوال‌ برایتان پیش بیاید که ما چطور‌ از تورهای لحظه آخری کیش مطلع‌ شویم ؟ خوب‌ به دلیل مشکلات زمانی ، خبر ‌رسانی تور لحظه آخری کیش از طریق مختلفی همچون روزنامه و بنر و . . . امکان ‌پذیر نیست . به همین جهت تورهای لحظه‌ آخری کیش به صورت معمول‌ از طریق‌ پیامک یا فضای مجازی به علاقه‌ مندان اطلاع‌‌ رسانی می ‌شوند ، همچنین اگر‌ عضوی از باشگاه‌ مشترکین مجموعه‌ مسافرتی نامی گشت باشید ، شانس این را دارید که جزو اولین نفراتی باشید که از قیمت تور لحظه‌ آخری‌ کیش در تابستان با خبر ‌شوید . در ادامه لازم دونستیم نکات مهمی در خصوص تورهای لحظه آخری‌ کیش به شما ارائه کنیم تا با دیدی بازتر جهت ذخیره این تله ها اقدام نمایید :

  • در تعطیلات و ایام شلوغی و پرترافیک کیش یعنی همان “های سیزن ” ظرفیت غالباً هتل‌ها و پروازهای کیش به ‌سرعت تکمیل و امکان رزرو تله آن آخری کیش کم می‌ شود .
  • بطور معمول تورهای لحظه‌ آخری کیش ۲۰ تا ۵۰ درصد ، کم‌قیمت ‌تر‌از‌نرخ تورهای استاندارد و سیستمی کیش به فروش می ‌رسند .
  • تورهای لحظه آخری کیش دقیقا چند روز تا چند ساعت بقیه با ابتدا سفر‌ در دسترس همه قرار می‌ گیرند . به این دلیل اگر آماده سفر یهویی و عجله ای نباشید ، پیشنهاد میکنیم سمت‌ تور لحظه‌ آخری‌ کیش نروید .
  • ظرفیت‌ هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره عموما دیرتر‌از‌هتل ‌های ۲ و ۳ ستاره پر می گردند و همین موضوع باعث لحظه اخیر گردیدن تور‌های‌ با کیفیت‌ بالا‌ میشود و شما این امکان را دارید که تورهای لحظه آخری کیش با کیفیت‌ و مقرون به‌ صرفه ‌تر‌ خریداری‌ کنید‌ .

تور کیش

قیمت تور‌ کیش وقت آخری در تابستان از چه طریق محاسبه خواهد شد ؟

در شروع دقت داشته باشید که تور‌ کیش آن اخیر همیشه چند درصد ارزان ‌تر‌از‌نرخ حقیقی آن به فروش می رسد . در اصل به فروش رفتن چنین آفری با ارزش پایین‌ تر بهتر‌از‌خالی ماندن‌ و سوخت‌شدن‌ آن است . به همین علت آژانسهای هواپیمایی و هتل‌ها همینطور چارتر کننده ‌ها برای نهی از ضرر و اضرار مالی ، تصمیم بر فروش تور‌های لحظه اخیر کیش با تخفیفات هیجان انگیزی می گیرند . معمولا در تورهای آن اخیر کیش مسافران می ‌توانند حدود ۲۰ تا ۵۰ درصد ، تور‌ مناسبت نظر خودتان را ارزان ‌تر‌از‌قیمت حقیقی آن خریداری نمایند و همانطور که از عنوان آن پیداست در آخرین لحظات اوایل عزیمت این چگونگی بوجود می آید . چنانچه آماده سفرهای لحظه آخری و یهویی بدون هیچ نقشه ریزی به مقصد کیش می باشید ، می‌ توانید به روز‌ترین تله کیش لحظه آخری را در بخش تور‌ داخلی وبسایت نامی گشت پیدا کنید و اینکه با کانتر مربوطه تماس‌ بگیرید و تجربه‌ یک سفر رویایی را به خود سوغات دهید . در کل ما به علت نوسانات مظنه های شرکتهای هواپیمایی و هتل‌های‌ کیش نمی توانیم قیمت واحدی را به شما ارائه‌ کنیم ، منتها بطور کلی قیمت تور لحظه آخری‌ کیش بسته به زمان ، هتلهای دام کیش ، نوع پرواز و خدماتی که در تور‌ مورد نظر‌ بشما پدیدار می‏‎ شود و… پیوند دارد .

رزرو تله وقت آخری کیش در تابستان

همه کسانی که تور لحظه اخیر کیش را برای سفر انتخاب می‎ کنند ، فقط به‎ دلیل ارزان‎‌ تر بودن آن انتخابش نمی کنند بلکه؛ دلایل مهم‌ دیگری هم وجود دارد . مثلا‌ اگر تصمیم‌ ناگهانی برای سفر به کیش گرفته‎ اید و یا مساله‎ کاری‌ فوری برای شما پیش آمده و می‎ خواهید خیلی سریع پته هواپیما کیش و هتل‌ خود‌ را رزرو‌ کنید؛ این گزینه برای شما بسیار مناسب‌ می باشد ، چون که تور کیش ارزان‌ دقیقه ۹۰ از تهران و غیر شهر‌های‌ بزرگ‌ ایران همیشه و در هر تاریخی وجود دارد .

اگر‌ شرایط‌ رزرو‌ تور لحظه آخری را داشتید ، در خصوص پروازهای تور‌ کیش بدانید که جمع کمپانی هواپیمایی معتبر و گفته به مقصد این جزیره در هفته پرواز دارند . همچنین در صفحه‌ تور‌ کیش نامی گشت‌ لیستی از بروزترین تور‌های‌ لحظه‌ آخری کیش با تنوع در قیمت ، امکانات گسترده و با پروازهای مختلف امکان رویت استف اکثر این هتل‌ها امکاناتی مشابه ترانسفر رفت و عود از فرودگاه ، گشت نیمروزی در ناحیه و صبحانه را به‎ صورت رایگان در اختیار میهمانانشان قرار خواهند داد‌ . اگر هم نمی توانید از این تورها دقیقه ۹۰ استفاده کنید یکی دیگر از راه‎هایی که از طریق‌ آن می‎ توان تور این مقصد‌ را ارزان تر تجربه کرد ، سفر‌ به جزیره در فصل تابستان شد . عوض کردن‌ فصل‌ از آن لحاظ باعث ارزان‌ تر شدن این سفر‌ خواهد شد . جزیره کیش از نظر آب‎‌ و هوایی گرمسیری است‌ و در واقع زمستانهای آن برای بسیاری‌ از گردشگرها جذاب‌ تر و پرطرفدارتر است . جدا از تور لحظه‌ آخری کیش ، اگر‌ شما تابستان را که هوا در جزیره گرمتر است برای سفر خود انتخاب‌ کنید ، به راحتی با تورها و هزینههای ارزان تری مواجه می شوید .

در نهایت اگر‌ تصمیمتان قطعی‌ است که تور لحظه آخری کیش را برای گذراندن‌ تعطیلات تابستان انتخاب کنید ، باید‌ بگوییم که شما عزیزان می‌توانید‌ با انتخاب‌ تورهای کیش تابستان از سمت مجموعه‌ نامی گشت که شامل‌ تور‌های‌ متنوع از جمله تور مشهد  و تور قشم و مقرون‌ به صرفه‌ است ، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید . البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در این تور‌های‌ تابستانی داخلی هستند ، می توانند علاوه‌ بر مراجعه به صفحه سایت نامی‌ گشت و یا با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸ -۰۲۱ هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خودتان را از در خصوص تور داخلی ویژه‌ تابستان ۱۴۰۱ با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح‌ کنند و مژده‌ اینکه شما قادر خواهید بود در کنار‌ تور مسافرتی خود‌ از پشتیبانی‌ ۲۴ ساعته و در حین‌ سفر‌ آژانس نامی گشت بهره‌ مند شوید و سفری‌ لذت بخش را تجربه کنید‌ .

نویسنده پست: vida