لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

 

خدمات مشاوره هولوگرام شامل چیست؟

 

به طور حتم با استفاده از مشاوره سفارش هولوگرام می توان به راحتی بهترین نوع آن را انتخاب نمود. دقت داشته باشید این برچسب های امنیتی به گونه ای بوده که باید در هنگام خرید آن به کاربرد های مختلف آن توجه شده و نوع مناسب آن خریداری شود. مفهوم معنایی هولوگرام که بعد نگار یا تمام نگار می باشد به طور کلی همان برچسب های امنیتی  بوده غیر قابل جعل بوده که در حال حاضر در انواع مختلفی تولید می شود. با توجه به استفاده های زیادی که از انواع هولوگرام ها می ‌شود.

 

هولوگرام چیست؟

 

امروزه استفاده از برچسب های هولوگرامی بسیار زیاد شده است با این حال بهتر است در ابتدا در مورد این برچسب ها اطلاعات کاملی داشته باشید. لازم است بدانید هولوگرام را به عنوان یک برچسب رنگین کمانی که ظاهری نقره‌ای دارد می شناسند. این برچسب ها در مقابل تابش نور تغییرات رنگارنگی داشته که به طور کلی جهت امنیت بیشتر از آن استفاده می شود. معادل فارسی هولوگرام نیز تمام نگار بوده و صرفا می توان گفت نوعی عکس سه بعدی است که طرح های مختلفی دارد. دقت داشته باشید این برچسب که دارای حالت سه بعدی است بر روی محصولات مختلفی از جمله اسناد مهم، پاکت ها و اوراق ارزشمند  چسبانده می شود. با این حال به طور کلی می‌ توان گفت استفاده از برچسب هولوگرام می تواند به شما کمک های زیادی برای تضمین کیفیت محصول نماید که با این حال به طور حتم مشتری راحت تر اقدام به خرید خواهد کرد. حال اگر شما هم نیاز به مشاوره هولوگرام و اطلاعات کامل تری از این برچسب ها دارید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید و در صورت نیاز نیز از افراد با تجربه مشاوره هولوگرام بگیرید.

مشاوره هولوگرام

مشاوره هولوگرام

 

با وجود آنچه در مورد برچسب های هولوگرامی گفته شد دقت داشته باشید به طور حتم این برچسب ها در حال حاضر در انواع مختلفی تولید شده و افراد می ‌توانند بنا به نیاز خود نوعی از آن را خریداری کرده و روی و بر روی محصولات و اسناد خود آن را بچسبانند. حال در اینجا اگر از مشاوره هولوگرام استفاده کنید به طور حتم خواهید توانست بهترین نوع آن را که مطابق با نیاز شما است را خریداری نمایید. در این خصوص امروزه شرکت های زیادی که در این زمینه تخصص کافی دارند اقدام به ارائه مشاوره هولوگرام نموده اند و افراد می ‌توانند به راحتی از این مشاورین کمک بگیرند.

 

کاربرد برچسب های هولوگرامی

 

به عنوان یک مشاوره هولوگرام باید گفت با توجه به متعدد بودن انواع برچسب های هولوگرامی به طور حتم این برچسب ها کاربرد های امنیتی مختلفی دارد. مثلا افراد می توانند با استفاده از این برچسب ها از محصولات خود محافظت کرده و از آنها برای تایید اسناد یا آیتم های دیگر نیز استفاده نمایند. مشاوره هولوگرام در ادامه می گوید یکی دیگر از کاربردهای استفاده از برچسب هولوگرام این می باشد که مشاهده شده در ایستگاه های گاز و فروشگاه ها از هولوگرام های ایمنی و تایید کارت خوان ها یا پایانه های بدون سرنشین استفاده می شود. برچسب ها و استیکرهای هولوگرافی خالی را نیز میتوان بر روی بسته ها استفاده کرد. با این وجود دقت داشته باشید انواع هولوگرام با توجه به کاربرد آن نیز متفاوت می باشد و همانطور که گفته شد بنابراین فراموش نکنید که این امر در هنگام خرید برچسب ها نیاز به استفاده از مشاوره هولوگرام می باشد.

انواع هولوگرام بر اساس ساخت

 

انواع هولوگرام بر اساس ساخت

 

علاوه بر این که هولوگرام ها از نظر کاربرد دارای انواع مختلفی هستند با توجه به شیوه‌های مختلفی که در ساخت آن به صورت دو بعدی سه بعدی و یا ترکیبی مورد استفاده قرار می‌گیرد از این لحاظ نیز این برچسب ها تفاوت هایی دارد که با این حال به طور حتم نیاز به ویژه ای به استفاده از مشاوره هولوگرام در زمان خرید این برچسب ها می باشد. انواع مختلف این برچسب ها از نظر ساخت شامل موارد زیر می شود:

  • هولوگرام سه بعدی
  • هولوگرام ترکیبی دو بعدی و سه بعدی
  • هولوگرام ترکیب دو بعدی و هولوگرام ترکیب سه بعدی
  • هولوگرام با طرح‌های هولوگرافیکی پیچیده
  • هولوگرام قالب نقطه ای
  • هولوگرام رنگ واقعی
  • هولوگرامی چند کاناله
  • هولوگرام تصویر متحرک
  • هولوگرام شفاف
  • هولوگرام ضد سرقت
  • هولوگرام معمولی
  • هولوگرام چاپ گرم

 

اهمیت استفاده از هولوگرام

 

یکی از مهمترین اهمیت های استفاده از برچسب های هولوگرام این بوده که شما با استفاده از این برچسب ها می توانیم مشتریان بیشتری را به سمت محصولات خود جلب نماید؛ به طوری که امروزه بیشتر مصرف کنندگان محصولاتی را انتخاب می‌کنند که دارای برچسب امنیتی هولوگرام باشد زیرا به طور حتم این برچسب ها اعتبار اجتماعی کالاها را بالا می ‌برد. همچنین هولوگرام ها علاوه بر امنیت بر زیباتر کردن محصول نیز تاثیر داشته که از لحاظ روانی نیز می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد. با این وجود به اهمیت استفاده از این هولوگرام‌ها پی میبریم. همانطور که گفته شد هزینه جعل کردن این برچسب ها بسیار زیاد بوده با این حال کمتر کسی به فکر ساخت نوع تقلبی آن می‌باشد.

 

خرید هولوگرام

نکات مهم در هنگام خرید هولوگرام

افراد با تجربه که در ساخت و مشاور هولوگرام در انواع مختلف دارای تخصص هستند به طور حتم می‌تواند به خریداران این برچسب ها مشاوره هولوگرام داده و آنها را در هنگام خرید این برچسب ها کمک نمایند. لازم است بدانید اگر اقدام به خرید نوع مرغوب این برچسب ها کنید علاوه بر اینکه می توانید آن را با هزینه واقعی خریداری کنید به طور حتم به راحتی از کیفیت آن مطلع خواهید شد. دقت داشته باشید در هر صورت باید هولوگرامی خریداری نمایید که امکان چاپ آن وجود نداشته به طوری که باید با تکنولوژی بسیار پیشرفته و پیچیده ای ساخته شده باشد. در مورد قیمت خرید این برچسب ها نیز اگر نیاز به مشاوره هولوگرام داشته باشید باید بدانید که با وجود متفاوت بودن انواع آن به طور حتم قیمت این برچسب های امنیتی نیز متفاوت می باشد. با این حال می توان گفت قیمت انواع هولوگرام بسته به افکتهای هولوگرام، نوع هولوگرام، اندازه هولوگرام و جنس هولوگرام تفاوت‌های زیادی دارد.

نویسنده پست: jafari