لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

تور دبی و خدمات تور

نکته مهم دیگری که هنگام خرید تور دبی باید به آن توجه کنید، خدمات آژانس مسافرتی است. آژانس‌های مسافرتی معمولا تور دبی را با بلیط رفت و برگشت، اقامت، ویزا و بیمه ارائه می‌کنند. امّا ممکن است در بعضی موارد خدماتشان متفاوت باشد. به عنوان مثال گاهی تور دبی شامل وعده‌های غذایی هم می‌شود یا تور لیدر و گشت شهری با تور دبی ارائه می‌شود.

بنابراین هنگام خرید تور دبی حتما به خدمات تور دقت کنید. هر چقدر آژانس مسافرتی خدمات بیشتری ارائه دهد، بدون شک هزینه بیشتری هم دریافت می‌کند. اگر قصدتان خرید تور دبی ارزان است، باید از تعداد خدمات ارائه شده تا جای ممکن کم کنید امّا اگر می‌خواهید تور دبی لوکس بخرید، می‌توانید تور دبی را با خدمات کامل بخرید تا طی سفر همه چیز برایتان فراهم باشد.

تور دبی و ممنوعیت‌های دبی

پیش از سفر به هر مقصدی، لازم است با هنجارها و ممنوعیت‌های هر کشور آشنا شوید. هنگام خرید تور دبی باید به خدمات و کیفیت تور دبی دقت کنید. امّا توجه به ممنوعیت‌های کشور مقصد به عهده شماست تا در سفر با مشکلات جدی مواجه نشوید.

دبی به عنوان کشوری مسلمان قواعدی برای خودش دارد که ممکن است تخطی از آنها، با پرداخت جریمه همراه باشد؛ به عنوان مثال اگر در ماه رمضان به دبی سفر می‌کنید باید حواستان باشد که در مکان‌های عمومی روزه خواری نکنید زیرا این کار جریمه دارد. بنابراین در کنار توضیحات و مواردی که آژانس مسافرتی درباره تور دبی با شما مطرح می‌کند، سعی کنید با قوانین کشور مقصد هم آشنا شوید.

بهترین فصل سفر به دبی

دبی از آن کشورهایی است که اگر فصل‌های نامطلوبش را برای سفر انتخاب کنید، باید تحمل کافی داشته باشید. بعضی هنگام دیدن قیمت ارزان تور دبی در فصل‌ تابستان و اواخر بهار متعجّب می‌شوند و تصور می‌کنند این ارزانی بی‌دلیل است، بنابراین شتابزده اقدام به خرید تور دبی می‌کنند. در صورتی که وقتی وارد دبی می‌شوند تحمل گشت و گذار در فضاهای باز را ندارند زیرا هوای شرجی و گرم تابستان، آزارشان می‌دهد.

بنابراین، فصل سفر در دبی به دلیل هوای گرمی که دارد، اهمیت می‌یابد و لازم است پیش از خرید تور دبی حتما به آن توجه کنید و با دیدین قیمت گران یا ارزان تور دبی، شتابزده عمل نکنید.

سایر نکات مهم در خرید تور دبی

در کنار مواردی که گفته شد، در این بخش نکاتی را به صورت مختصر عنوان می‌کنیم که هنگام خرید تور دبی به آنها توجه کنید:
پیش از سفر سعی کنید حتما هتل‌هایی که مد نظرتان است را در پلتفرم‌های جامعی مثل Booking بررسی کنید و نظرات سایر مسافران را بخوانید و بعد درباره محل اقامتتان تصمیم بگیرید.
ایرلاین هم در قیمت تور دبی تاثیر گذار است. اگر ترجیحتان هزینه‌های کمتر برای تور دبی است، سعی کنید ایرلاینتان را ایرانی انتخاب کنید تا کمی در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی شود.
در فصل‌های پرطرفدار گاهی لازم است بخش زیادی از مبلغ تور را برای رزرو پرداخت کنید. با این کار جای شما در تور محفوظ می‌ماند.
اگر دنبال تور لحظه آخری دبی هستید که هزینه‌هایتان کاهش یابد، باید منتظر اعلام تور لحظه آخری از طرف آژانس مسافرتی باشید زیرا هر گاه ظرفیت تور دبی تکمیل نشود و تاریخ برگزاری تور نزدیک باشد، آژانس مسافرتی اعلام می‌کند تور لحظه آخری دارد. پس این تور برای آنهایی مناسب است که تاریخ دقیقی برای سفر در نظر نگرفته‌اند و هر زمان آژانس مسافرتی اعلام کند، شرایط سفر دارند.

منبع: سایت خبری انتخاب

نویسنده پست: behzad