لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

تجربه یک سفر بی‌نظیر به جزیره‌ی مرجانی کیش خلیج همیشه فارس

اگر خواهان سفر به این جزیره در یک فرصت عالی و بهره‌مندی از جذابیت‌ها و لذت‌های این جزیره هستید تورهای کیش از اوایل پاییز تا اوایل بهار عالی‌ترین زمان برای شماست البته تورهای لحظه آخری کیش در این جزیره همواره لذت‌بخش است و چه‌بسا تورها قیمت مناسب‌تری هم داشته باشند ولی اگر به هوای خیلی گرم و مرطوب عادت ندارید، سفر در فصل گرم برای شما خیلی مناسب نیست. با استفاده از تور کیش می‌توانید بدون داشتن هیچ دغدغه‌ای از بابت مسیر رفت و برگشت از سفر خود نهایت استفاده را ببرید.

محبوب‌ترین مقاصد سفر برای گردشگران ایرانی

با توجه به هزینه در نظر گرفته و سلیقه‌ی خود می‌توانید از طریق هواپیما و یا از طریق راه‌های زمینی با اتوبوس و قطار سفر کنید.

قیمت تور به عواملی همچون مدت زمان اقامت، کیفیت هتل منتخب و زمان تور و …. بستگی دارد.
نکات مهم هنگام سفر به کیش

از آنجایی‌ که همیشه جزیره کیش آب‌ و هوای معتدل و مناسبی دارد، در زمان سفر و استفاده از تور کیش از لباس‌های نازک‌تر استفاده کنید.

اگر اهل شنا هستید، وسایل مخصوص آن را فراموش نکنید، عینک مخصوص شنا، حوله، کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی در صورت آفتاب گرفتن کنار ساحل.

فصل تابستان اگرچه مرطوب و گرم‌تر است؛ اما می‌توانید از جشنواره‌های جذاب و متنوع در شب‌های آن لذت ببرید. از آنجایی که در این زمان مسافران کمتری به کیش سفر می‌کنند و جزیره خلوت‌تر است، شما می‌توانید تور کیش را با نرخ‌های بسیار به‌صرفه‌تری تهیه کنید.
تفریحات موجود در کیش

گردش در بازارهای جذاب سرپوشیده و متنوع از جمله تفریحات کیش است. علاوه‌ بر خرید از این جزیره مهیج، پیشنهاد می‌کنیم بدون استفاده از تفریحات آبی کیش را ترک نکنید؛ زیرا شاید تا سال‌ها موقعیت اینگونه سرگرمی‌ها پیش نیاید. از جمله این تفریحات می‌توان به فلای بورد، پدل بورد، کشتی اوستا، غواصی، کشتی آکواریوم، جت اسکی، پاراسل، پارک آبی، بنانا، اسکوتر زیردریایی و حتی ماهی‌گیری اشاره نمود.

می‌توانید برای صرف یک ناهار یا شام خوشمزه از رستوران‌های بی‌نظیر با امکانات متنوع این جزیره استفاده کنید، رستوران‌های میر مهنا، کوه نور، رویال استار، توتی فروتی و فودلند از جمله محل‌های صرف غذا در کیش محسوب می‌شوند که مورد توجه انتخاب‌های مردمی قرار گرفته‌اند. در پایان هر شب خاطره‌انگیز نیز می‌توانید از خدمات اسکان هتل‌ها استفاده نمایید.

منبع:ایسنا

نویسنده پست: behzad