لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

انواع جراحی لاغری شکم و پهلو

اینطور در نظر می‌گیریم که شما کاندید مناسب برای لاغری شکم و پهلو هستید و قصد دارید در این زمینه ابتدا دست به تحقیق بزنید و به اصطلاح بی‌گدار به آب نزنید. غیر از انتخاب روش لاغری برای شکم و پهلوهایتان لازم است ابتدا حتما از پزشک مورد نظرتان مشاوره بگیرید. اصولا عمل‌های زیبایی و پیکرتراشی به منظور رفع چاقی در نواحی مختلف بدن و خروج چربی‌های زائد از طریق متدهای مختلفی صورت می‌گیرد که در ادامه به تفصیل این موارد را تشریح خواهیم کرد. به خاطر داشته باشید این نوع عمل‌ها هم جنبه بازدارندگی در برابر بیماری‌های مختلف را دارند و هم این که می‌توانند زیبایی از دست رفته شما را که توسط چربی‌های اضافی پوشانده شده‌اند به شما برگردانند. پزشک به تناسب موقعیتی که شما در آن قرار دارید ممکن است موارد زیر را پیشنهاد کند.

· لیپوساکشن

· لیپوماتیک

· ابدومینوپلاستی

در ادامه این مطلب هر یک از این موارد را مورد بررسی بیشتری قرار خواهیم داد. هر چند همانطور که اشاره کردیم در نهایت این پزشک است که باید در این خصوص تصمیم‌گیرنده نهایی باشد.

لیپوساکشن

از لیپوساکشن به منظور مکش چربی‌های زائد در نواحی مختلف بدن استفاده می‌شود. لیپوساکشن را می‌توان در هر یک از نقاطی که دچار چربی اضافی بوده و فرم طبیعی نداشته یا به نوعی زمخت و بی‌قواره به نظر می‌رسد می‌توان انجام داد. شکم، باسن، بازوها، ران، قفسه سینه، گردن و بازوها از جمله نقاطی هستند که در صورت وجود انباشتگی چربی می‌توان از روش لیپوساکشن بدین منظور استفاده کرد. هر چند باید خاطر نشان کنیم که این عمل در صورتی که فرد از طریق ورزش یا رژیم‌های غذایی هدفمند قادر به از بین بردن چربی‌های اضافی خود نباشد پیشنهاد می‌شود تا از این شیوه استفاده ‌شود.

لیپوماتیک

در لیپوماتیک با بهره‌گیری از یک میله فلزی که کانولا نام دارد چربی‌های نواحی مورد نظر خارج شده و از این نوع عمل که با بی‌حسی موضعی و ایجاد چند سوراخ در موضع مورد نظر انجام می‌شود استقبال فراوانی صورت گرفته است. در واقع هدف این است تا در لیپوماتیک هم مانند سایر عمل‌های جراحی که به منظور لاغر کردن نواحی شکم و پهلو استفاده می‌شود عود عارضه چاقی به حداقل ممکن برسد. لیپوماتیک شکم و پهلو در بین سایر عمل‌های جراحی به عنوان کم عارضه‌ترین نوع عمل و از طرفی دارای کمترین درد پس از انجام عمل به شمار می‌رود.

بهترین سن برای لیپوماتیک

برای انجام عمل لاغری لیپوماتیک تمام افراد بالای ۱۸ سال به شرطی که توسط پزشک معاینه شده و پوست در موضع مورد نظر برای عمل مناسب تشخیص داده شود همچنین پس از انجام آزمایشات معین بدین منظور می‌توانند در زمره کاندیداهای مناسب عمل لاغری لیپوماتیک و پیکرتراشی قرار گیرند. هر چند انجام عمل در افرادی که دچار کهولت سن هستند و بافت پوستی مناسبی ندارند پیشنهاد نمی‌شود.

کدام روش برای شما مناسب است؟

برای این که دریابید آیا کاندید مناسب برای لاغری شکم و پهلو محسوب می‌شوید یا خیر و کدام یک از روش‌هایی که معرفی کردیم می‌تواند بیشترین تاثیر را در رفع چربی‌های نواحی مختلف بدن شما داشته باشد لازم است ابتدا به پزشک مراجعه کنید. قطعا پزشک طی مشاوره و انجام آزمایشات معین و سپس علامت‌گذاری نقاط معین به منظور انجام عمل تنها مرجع تشخیص دهنده نوع عمل لاغری شما خواهد بود و خودتان نمی‌توانید در این زمینه تصمیم بگیرید. به عبارت دیگر به این دلیل که هر یک از عمل‌های لاغری شکم و پهلو کاملا تخصصی می‌باشد در نتیجه کاملا باید تحت نظارت پزشک متخصص در این زمینه انجام گیرد.

منبع:مشرق نیوز

نویسنده پست: behzad