لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

اگر می خواهید اندازه الت تناسلی خود را افزایش دهید از اصول و اطلاعات کشف شده دانشمندان حوزه اولورژیست در این باره تبعیت کنید . راه حل های طبیعی دائمی تر برای افزایش طول و عرض آن شامل ایجاد تغییرات رژیم غذایی، ورزش بیشتر و کاهش وزن در ناحیه میانی بدن است. یکسری مکمل ها و تغییر حالات روانی و رفتاری فرد در افزایش اندازه سایز الت کمک کننده هستند . اگر می خواهید اندازه الت تناسلی خود را افزایش دهید، چندین گیاه یا گیاهان دارویی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید که ممکن است جریان خون را در این ناحیه تحریک کند و به طور موقت به نعوظ کامل آن کمک کند. معضلی به اسم استرس هم همیشه واکنش های جنسی را نحت تاثیر خود قرار داده است . ما سعی داریم توضیح دهیم که جراحی برای افزایش سایز الت بسیار ریسک پذیر است . شیوه هایی برای شما تدارک دیده ایم که برگرفته از آخرین تحقیقات دانشمندان امروزیست . ما در این راه از یافته های چند وبسایت معتبر استفاده میکنیم بسیار ساده تر و ایمن تر از بهبود جراحی، درست است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید آلت تناسلی خود را بدون استفاده از دارو یا جراحی بزرگتر کنید این مقاله را تا انتها بخوانید .

مرحله اول استفاده از یکسری راهکارهای طبیعی

این راهکارها بیشتر بر روی ذهنیات شما متمرکز است . شما باید عادات و رفتارهای نابجا را از خود دور کنید . اگر کمی فکر کنید خواهید فهمید که دچار اشکالاتی در این باره هستید که حتما بایستی تجدید نظر کنید . کمی انتقاد پذیر باشید یا در مواقعی نیز لازم است از خودتان انتقاد کنید که چرا من اینکار را انجام میدهم . آیا با انجام ندادن چینن رفتارهایی میتوانم به بهبود وضعیت بخشی از ارگان های بدن و موفقیت های اجتماعی خود کمک کنم . حال موضوع جنسی است که علاوه بر خود همسرتان نیز در این قضیه با شما مشارکت دارد . یکسری نکات را بصورتی ریز تر توضیح میدهیم تا با مطالعه کوتاه بتوانید کمی به فکر فرو روید (با ماهمراه باشید )

دخانیات مصرف نکنید

اندازه آلت تناسلی شما، چه شل باشد یا نعوظ، به میزان خونی که دارد بستگی دارد. استفاده از محصولات تنباکو باعث تنگ شدن رگ های بدن می شود که به نوبه خود جریان خون به آلت تناسلی را کاهش می دهد. اگر سیگار می کشید، از بزرگ شدن آلت تناسلی خود تا حد ممکن جلوگیری می کنید. راههای تنفسی که برای جریانات خونی لازم است به اختلال می افتند. اگر میخواهید اندازه الت تناسلی خود را افزایش دهید در سیگار ، قلیان و هرگونه چیزهای چرت و پرت را از خود دور کنید .

تمرینات ورزشی را شروع یا افزایش دهید

ساکن بودن علاوه بر غدد جنسی کل ساختار زندگیه شما را برهم خواهد زد. شما کمتر شاد شده و با تهیل عضلات تمایمی ارگانهای بدن مواجه میشوید . حرکت دادن بدن، سلامت گردش خون را افزایش می‌دهد و شریان‌هایی را که خون را به آلت تناسلی شما می‌رسانند، تقویت می‌کند. اگر اصلاً ورزش نکنید، آلت تناسلی شما ممکن است پتانسیل کامل خود را درک نکند. سعی کنید حدود یک ساعت در روز ورزش کنید، چه می خواهید برای شنا، پیاده روی، دویدن یا دوچرخه سواری بروید. هر نوع ورزش به افزایش جریان خون در آلت تناسلی شما کمک می کند. فقط ایستا نباشید حتی اگر کارتان زیاد است حتما به فکر چاره ای باشید یا حین کار کردن حرکات کششی مستمر داشته باشید .

کف لگن خود را ورزش دهید

ممکن است نتوانید آلت تناسلی خود را از طریق ورزش بسازید، اما اگر کف لگن خود را تقویت کنید، بدن بهتر می تواند خون را در آلت تناسلی خود نگه دارد. کف لگن بر روی سیاهرگ فشار می آورد که مانع از خروج خون از آلت تناسلی در هنگام نعوظ می شود. با استفاده از تمرینات کگل می توانید کف لگن خود را تقویت کنید. کارآزمایی انجام‌شده در بریتانیا به این نتیجه رسید که مردانی که تمرینات کگل را انجام می‌دهند، عملکرد جنسی بهتری نسبت به افرادی که تغییرات دیگری در سبک زندگی ایجاد کرده‌اند اما این تمرینات را انجام نمی‌دهند، تجربه می‌کنند. نشستن های طولانی مدت قبلا در خانم های خانه دار رایج بود اما الان مردها یکجا نشین شده اند ، کافه نشینی یا اینکه رد محیط های کاری ساعت ها مینشینند بجای اینکه کار مثبتی انجام دهند . فقط از مغز خود کار میکشید بجای اینکه در حرکات منظم بدنی داشته باشید .

چربی های شکم تان را نابود کنید

این مورد علاوه بر موضوع جنسی حال شما را در همه ی بخش های زندگی خراب میکند . آلت تناسلی شما ممکن است کوچکتر از آنچه که هست به نظر برسد، اگر تا حدی توسط پوستی که از بالا افتاده است پوشیده شده باشد. از دست دادن چربی شکم کار ساده ای نیست، اما می تواند تفاوت بزرگی در مورد اندازه درک شده آلت تناسلی شما ایجاد کند. اقداماتی را برای کاهش وزن شروع کنید و احتمالاً در سایر زمینه ها نیز شاهد بهبودی خواهید بود. بر اساس گزارشی از دانشگاه هاروارد، مردانی که دور کمرشان XMR به اختلال نعوظ (ED) هستند. یک برنامه ورزشی منظم به شما کمک می کند لاغر شوید. تمرینات قلبی و همچنین تمرینات با وزنه را هدف قرار دهید. از غذاهای کامل مانند گوشت بدون چربی، ماهی، غلات کامل، لوبیا، حبوبات، سبزیجات، میوه ها و روغن های سالم استفاده کنید. از غذاهای تصفیه شده و فرآوری شده، شکر و نشاسته زیاد و روغن های هیدروژنه خودداری کنید.

استفاده از دستگاههای بزرگ کننده سایز الت مردانه

خوشبختانه ما در داروخانه فرزین طب توانسته ایم بهترین مارک ها را در این باره جمع آوری کنیم . این مورد برای مردانی که نمیخواهند از داروهای گیاهی حتی استفاده کنند مناسب است . سه وسیله زیر مناسب است اگر میخواهید اندازه الت تناسلی خود را افزایش دهید :

  1. لارجر باکس
  2. وکیوم
  3. حلقه ویبراتور

برای مثال دستگاه وکیوم الت یک دستگاه خلاء است که در اطراف آلت تناسلی قرار می گیرد. هنگامی که یک پمپ دستی کار می کنید، خون را به داخل آلت تناسلی می کشد و آن را به طور موقت در حالت نعوظ نگه می دارد.

مرحله دوم استفاده از گیاهان دارویی معتبر

ما اتفاقا این پروژه را در فرزین طب دنیال کرده ایم و یک مجموعه کامل را در این باره داریم . گیاهان دارویی از منابع غنی استفاده میکنند . یکسری افراد ممکن است از تاثیرات مثبت منابع طب سنتی نظیر جینسینگ نیز آگاهی داشته باشند . ما در این خصوص ترکیبات تک تک قرص های بزرگ کننده الات تناسلی مردانه دائمی را انالیز کرده و به شما نشان داده ایم . میزان بودجه فردی و علاقه با ترکیبات و الگوی درمانی میتواند در انتخاب چنین داروهایی تاثیر گذار باشد . البته این گونه داروها برای تقویت سایر مشکلات جنسی نیز در آینده به دردتان خواهد خورد . اکثرا داروهایی که بدین منظور برند هستند از قوانین fda تبعیت میکنند .

مرحله سوم شناخت و افزایش اطلاعات و اجتناب

از تبلیغات کاذب دوری کنید . به نظرات مصرف کنندگان توجه فرمایید چنانچه میخواهید دارو درمانی کنید . از آنجایی که داشتن آلت تناسلی بزرگتر یک آرزوی رایج است، کلاهبرداران زیادی در آنجا قول می دهند که نمی توانند از آنها حمایت کنند. یکسری کشورها برای سود آوری بیشتر روی ساخت چنین مکمل هایی دست گذاشته اند و اتفاقا فیک ساز خوبی هم هستند . و البته بهتر است کمی نیز صبور باشید و برای گرفتن نتیجه کامل حتما باید دوره ای را اختصاص دهید .

جمع بندی برای اگر می خواهید اندازه الت تناسلی خود را افزایش دهید

بهتر است یکبار دیگر به جمله آخر ما توجه کنید . بله از هر روشی که میخواهید سود ببرید باید کمی وقت بگذارید و خسته نشوید مثلا آب کردن چربی های اضافی بدن که کار یکی دور روز نیست . نکته : این راهکارها را با کمک وبسایت داروخانه فرزین با شما در میان گذاشتیم .

نویسنده پست: parsianelectric