لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در خیریه بهشت امام رضا(ع) حاضر شدند.

کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی که در حال آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی هستند، به‌صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (ع) حضور یافتند و با کودکان، نوجوانان و جوانان حاضر در این خیریه دیداری صمیمی داشتند. کی‌روش در ابتدا خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: بچه‌ها ببینید هواداران واقعی شما چه کسانی هستند.

او سپس رو به کودکان حاضر در این خیریه گفت: توقع شما از بازیکنان تیم ملی چیست که آن‌ها گفتند: دوست داریم محکم و خوب بازی کنید تا دل مردم شاد شود.

جالب اینکه چند نفر از بچه‌های خیریه درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی با سرمربی این تیم به گفتگو پرداختند و حتی تحلیل‌های فنی خود را درباره بازی با انگلیس ارائه کردند.

بازیکنان تیم ملی نیز با اهدای لباس‌های ایران به بچه‌های خیریه بهشت امام رضا (ع) قول دادند که از این پس فرصت بیشتری برای دیدار با آن‌ها اختصاص دهند.

آن حس و حال‌ها و اظهارنظر‌ها به حساب آورده نمی‌شود، اما در آخر مسابقه، موضوعی که مهم است، عملکرد عالی و فوتبال بازی‌کردن خوب است و باید نتیجه را به خدا واگذار کرد. این چیزی است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

ایران هرگز از مرحله گروهی جام جهانی صعود نکرده است. انتظارات از شما در قطر چگونه است؟

از نظر من، این بد نیست که این فشار را برای بالابردن مسئولیت‌ها، انگیزه و وظایف خود احساس کنیم، اما در داخل تیم انتظارات برای اینکه عملکرد خوبی داشتیم، دقیقا در همان سطح بقیه است. می‌خواهیم رو به جلو حرکت کنیم، بهتر باشیم و مطمئناً انتظارات خودمان را داریم تا به مرحله دوم جام جهانی برسیم. چیزی تغییر نکرده است. ما با همان اعتقاد و جاه‌طلبی به سومین جام جهانی خود می‌رویم.

اولین بازی شما با انگلیس خواهد بود؛ تیمی که از شانس‌های قهرمانی است. آن‌ها چقدر قوی هستند؟

من خوشحالم که با انگلیس بازی می‌کنیم؛ همانطور که ما در فوتبال ایران خوشحال شدیم که با پرتغال و اسپانیا بازی کردیم. ما خوشحال هستیم که با بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم چراکه این زندگی ماست. ما تلاش می‌کنیم در جمع بهترین تیم‌ها و بازیکنان جهان باشیم.
آنجا بودن برای ما یک لحظه شادی است. ما تمام زندگی خود را تلاش می‌کنیم تا در جام جهانی باشیم. وقتی به جام جهانی می‌رویم، ما به‌عنوان بازیکنان کم نام و نشان به آنجا خواهیم رفت، اما وقتی ما در میان ۳۲ تیم برتر جهان هستیم، خب بیایید از آن لذت ببریم.

نویسنده پست: vida