لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

بنزیل بنزوات یک ماده شیمیایی معطر است که معمولاً به صورت مایعی شفاف با رایحه ملایم شیرین-بالزامیک ظاهر می شود. این ترکیب به عنوان جزئی از برخی از ترکیبات عطر ما ظاهر می شود.

بنزیل بنزوت چیست؟ از کجا اقدام به خرید نماییم؟

بنزیل بنزوات یک ماده شیمیایی مصنوعی است که برای صنعت از بنزیل الکل و بنزوئیک اسید تولید می شود، اما به طور طبیعی در اسانس های بسیاری از گیاهان از جمله دارچین، بلسان پرو و ​​یلانگ یلانگ وجود دارد.

بنزیل بنزوات اغلب در عطرها ظاهر می شود، یا به عنوان یک افزودنی مصنوعی که به عنوان تثبیت کننده برای کمک به حفظ ماندگاری یک عطر استفاده می شود، یا به عنوان یک جزء طبیعی از اسانس های مورد استفاده در عطر. این ماده در پزشکی برای درمان موضعی برخی از بیماری های پوستی نیز استفاده می شود.

مطالعات نشان می‌دهد که درصد کمی از مردم می‌توانند به این ماده حساس باشند، به همین دلیل است که ما در لیست زمانی که آن را در عطرهایمان شناسایی می‌کنیم، می‌کنیم، هرچند که فقط در غلظت‌های بسیار پایین ظاهر می‌شود، در استفاده ایمن که توسط انجمن بین‌المللی عطر (IFRA) تعریف شده است. IFRA یک نهاد نماینده خود تنظیم کننده صنعت عطر است که به ترویج استفاده ایمن از عطرها اختصاص دارد.

نام های دیگر: C 14 H 12 O 2 ، بنیلات، فنیل متیل بنزوات، بنزوئیک اسید فنیل متیل استر، بنزی الکل بنزوئیک استر

طبقه شیمیایی: استرها

بنزیل بنزوات یک مولکول طبیعی است که در برخی گیاهان یافت می شود و از بنزیل الکل و بنزوئیک اسید تشکیل شده است. در محصولات آرایشی و بهداشتی، بسته به نوع محصول، نقش های مختلفی را ایفا می کند و می تواند به عنوان عطر، حلال، نرم کننده، نگهدارنده و تثبیت کننده عمل کند.

بنزیل بنزوات به عنوان یک درمان ترجیحی برای گال و شپش استفاده می شود، اما دیگر انتخاب اول نیست زیرا می تواند برای پوست تحریک کننده باشد. همچنین به عنوان یک دافع حشرات در برابر حشرات مانند پشه و کنه عمل می کند.

کاربرد بنزیل بنزوات

بنزیل بنزوات به عنوان یک عطر می تواند بوی بالزامیک را به محصول اضافه کند. همچنین می تواند با عطرهای دیگر به عنوان یک حلال کار کند تا به حل شدن آنها در مخلوط کمک کند. بنزیل بنزوات همچنین به عنوان یک تثبیت کننده در محصولات معطر عمل می کند که باعث کاهش سرعت فرار سایر عطرها و افزایش طول عمر عطر می شود.

هنگامی که بنزیل بنزوات به محصولات جامدتری مانند صابون اضافه می شود، می تواند به عنوان یک نرم کننده عمل کند. یک نرم کننده باعث می شود یک محصول کمتر شکننده شود، بنابراین صابون حاوی آن می تواند قبل از اینکه بچسبد یا خرد شود، خم شده و بیشتر له شود

ایمنی

این احتمال وجود دارد که بنزیل بنزوات بتواند واکنش آلرژیک ایجاد کند.

می تواند پوست را تحریک کند و همچنین ممکن است باعث قرمزی، خشکی و خارش پوست شود. عوارض جانبی جدی‌تری مانند از دست دادن هوشیاری و حرکات تند و سریع معمولاً در غلظت‌های بسیار بالاتر از مواردی که در محصولات آرایشی استفاده می‌شود رخ می‌دهد.

برخی از مطالعات نشان می‌دهند که می‌تواند هورمون استروژن را تقلید کند و رشد سلول‌های سرطان سینه را تقویت کند، اما شواهد بیشتری برای بیان این اثر با اطمینان لازم است، زیرا تاکنون تنها تعداد انگشت شماری مقاله در مورد این موضوع با نتایج متناقض وجود دارد.

تداخلات دارویی:

بنزیل بنزوات هیچ تداخل دارویی شناخته شده ای در صورت استفاده موضعی ندارد.
ما از کوکی ها استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه را در وب سایت خود به شما ارائه می دهیم. اگر به استفاده از این سایت ادامه دهید، فرض می کنیم که از آن راضی هستید.

قیمت بنزیل بنزوات

فروش بنزیل بنزوات گرید آرایشی در درام‌های ۲۵ کیلویی آماده تحویل شما مشتریان عزیز می‌باشد. حهت خرید عمده بنزیل بنزوات با ما تماس بگیرید. این ماده در شرایط استاندارد یک مایع چسبناک بی‌رنگ یا زرد کم رنگ است. قیمت بنزیل بنزوات با خلوص بالا را از شرکت ما استعلام بگیرید. این ماده در ذخیره‌سازی طولانی مدت بوی ضعف گل خواهد داشت.در زمستان، به دلیل جامد بودن، بسته‌بندی بنزیل بنزوات ممکن است ابتدا در محفظه هوای گرم (۳۵-۷۰) یا آب گرم قرار گیرد.(۴۰-۹۰) برای حمام آب، و سپس می‌توان آن را پس از ذوب استفاده کرد.

نویسنده پست: vida