لودر سایت
تهران ، ستارخان ، مرکز پارسیان الکتریک

آشنایی با دوره های آموزشی آکادمی سیتی نت

فیگما Figma  نام یک برنامه طراحی قدرتمند است که به شما کمک می کند تا هر چیزی، از وب سایت گرفته تا اپلیکیشن، لوگو و موارد دیگر را طراحی کنید. با یادگیری نحوه استفاده از این برنامه، اولین گامتان را در مسیر طراحی رابط کاربردی و طراحی تجربه کاربری را بر می دارید. اگر در زمینه طراحی نرم افزار مشغول به کارید، یادگیری مهارت استفاده از برنامه فیگما برای خودتان و شغلتان ضروری محسوب می شود.

ما در این آموزش، روی یک پروژه واقعی که طراحی سایت است کار می کنیم تا به شکل گام به گام و مرحله به مرحله به شما یاد بدهیم که چطور از برنامه فیگما برای این کار استفاده کنید. یادگیری نرم افزارها از طریق ساخت یک پروژه راهی عالی برای تقویت دانش شماست، بنابراین توصیه می کنیم که حتما موارد لازم را دانلود نمایید قدم به قدم با ما جلو بیایید.

آموزش گام به گام فیگما

آموزش گام به گام فیگما

مطلب امروز ما مرور کوتاهی روی قسمت های اصلی آموزش فیگما و نحوه استفاده از آنها خواهد بود تا شما بتوانید با اصول طراحی در این برنامه آشنا شوید. خب، بیایید کارمان را با آموزش ساخت حساب کاربری در وب سایت فیگما شروع کنیم. شما می توانید این کار را در سایت Figma.com انجام بدهید.

فقط کافیست روی گزینه sign up کلیک کنید و بعد یک حساب کاربری جدید (با استفاده از ایمیل یا ورود با گوگل) بسازید. ساخت اکانت در سایت فیگما رایگان است.

در مرحله بعد باید پیش نیازهای طراحی برای استفاده در این پروژه را در اختیار داشته باشیم که ما از Frontend Mentor استفاده می کنیم.

نحوه ساخت فریم در فیگما

اولین کاری که باید بکنیم ساخت یک فریم (frame) است. فریم همان صفحه ایست که طرح ما در آن قرار خواهد گرفت. شما می توانید بسته به نیاز خودتان، فریم را در هر اندازه ای که می خواهید ایجاد کنید.

از آنجایی که پروژه ما طراحی وب سایت است، پس ما Desktop Frame را انتخاب می‌کنیم، ولی شما می توانید فریم مخصوص ساخت اپلیکیشن موبایل (mobile application frames) را انتخاب نمایید یا حتی فریم سفارشی و مخصوص خودتان را بسازید.

برای ساخت فریم مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • ابزار Frame را از منوی بالا انتخاب کنید.
  • اندازه فریم را از پنل سمت راست انتخاب نمایید.

 

آموزش رزرواسیون نیرا

نیرا نام یک شرکت نرم افزاری است که فعالیت این شرکت عمدتا در زمینه طراحی، تولید و پشتیبانی نرم افزارهای صنعت حمل و نقل و سیستم های رزرواسیون بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و ترانسفر فرودگاهی می باشد. در حال حاضر اکثر ایرلاین های داخلی ایران از سیستم رزرواسیون نیرا که یکی از محصولات شرکت نیرا می باشد برای فروش بلیط هواپیما استفاده می نمایند.

یکی از فاکتورهای مهم و نیازمندی های ضروری شرکت های هواپیمایی در هنگام انتخاب و خرید سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما، دارا بودن خروجی API جهت ارائه به وب سایت ها و اپلیکیشن های فروش آنلاین بلیط می باشد، از این رو شرکت نیرا وب سرویس نرم افزار خود را آماده و در اختیار شرکت های هواپیمایی قرار داده تا آنها بتوانند هم در وب سایت های خود استفاده نمایند و هم در اختیار آژانس های هواپیمایی و وب سایت های فروش آنلاین خدمات گردشگری قرار دهند.

گروه سیتی نت با توجه به نیاز مشتریان و آژانس های هواپیمایی و کوچ کردن اکثر ایرلاین های داخلی از سیستم گابریل و سایر سیستم ها به سیستم نیرا، وب سرویس نیرا را پیاده سازی کرده و در حال حاضر به سیستم یکپارچه رزرواسیون آنلاین سیتی نت Citynet Booking Engine نیز متصل کرده است. همچنین شما می توانید دوره آموزش رزرواسیون نیرا را در آکادمی سیتی نت بگذرانید.

 

دوره آموزشی UI

مهارت هایی که پس از گذراندن این دوره کسب می‌کنید.

پس از گذراندن این دوره شما درک خوبی نسبت به مفهوم طراحی رابط کاربری، جمع آوری داده از سمت کاربر، آشنایی با اصول اولیه تجربه کاربری ، فرآیند و محدودیت های پیاده سازی و توسعه وب، اصول و مبانی طراحی رابط کاربری کسب می‌کنید. و با توجه به مهارتی که در استفاده از نرم افزار فیگما و فیگجم پیدا می‌کنید می‌توانید وب‌سایت، اپلیکیشن و وب اپلیکشین طراحی کنید. و در آخر با مفهوم شبکه سازی و برندینگ شخصی آشنا شوید. پس از گذراندن این دوره می‌توانید در دوره آموزش UI شرکت کنید.

دوره آموزشی UI

 

چرا یادگیری این دوره برای شما مفید است

سرفصل‌های دوره آموزش طراحی رابط کاربری بر اساس آخرین متد آموزشی و نیاز بازار کار تهیه و جمع آوری شده است. این دوره از ابتدا مفاهیم را به صورت مرحله به مرحله به صورت حضوری آموزش می‌دهد. و در خصوص یادگیری این مفاهیم جای هیچ نگرانی نیست. در این دوره پروژه‌ عملی با استفاده از نرم‌افزار فیگما و فیگجم صورت می‌پذیرد. این نرم‌افزار بهترین و پرکاربردترین نرم‌افزار طراحی رابط کاربری در دنیاست. همچنین دانشجویان امکان طرح پرسش و پاسخ، رفع اشکال در کلاس را خواهند داشت.

 

مزیت‌های بازاریابی با لینکدین

این شبکه اجتماعی با توجه به فضا و ظرفیتی که دارد، می‌تواند زمینه خوبی را برای بازاریابی و تبلیغات فراهم کند، زیرا شما می‌توانید از طریق آن به‌صورت مستقیم با مدیران تصمیم‌گیرنده، ارتباط بگیرید و پس از آن محصول و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنید. دقت داشته باشید که این فضا رایگان است و اگر به آن به‌خوبی توجه شود، نتایج خوبی را به همراه دارد. همچنین این فضا شرایطی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آن به موضوعاتی چون ترندهای جدید بازاریابی، بررسی فعالیت رقبا، انجام تحقیقات لازم برای بازار، مدیریت بحران، نیازسنجی و ارائه بهترین خدمات و محصولات دست‌یابید.

چگونه از لینکدین برای بازاریابی استفاده می‌شود؟

 

چگونه از لینکدین برای بازاریابی استفاده می‌شود؟

پس از آنکه محتوای خود را در این سایت انتشار دادید، باید بررسی کنید که آیا تبلیغات و محتواهای شما مفید بوده‌اند یا خیر! برای این کار شما به آنالیز بازاریابی نیاز خواهید داشت تا بتوانید از موضوعاتی چون آگاهی نسبت به برند و جلب‌توجه مخاطبان مطلع شوید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید. برای این بررسی شما می‌توانید از ابزارهای داخلی که در خود لینکدین وجود دارد، استفاده کنید.

برای بررسی آگاهی نسبت به برند، باید تعداد مخاطبان، لایک ها، اشتراک‌گذاری‌ها و ارتباطات شکل‌گرفته را مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید که تا چه اندازه محصولات و خدمات شما دیده‌شده‌اند. همچنین برای بررسی میزان جلب‌توجه مخاطبان نیز می‌توانید یک کال تو اکشن جذاب را طراحی و از طریق آن مخاطبان را به سمت صفحه فرود خود هدایت کنید. سپس با استفاده از ابزاری چون گوگل آنالیتیکس، میزان جلب‌توجه مشخص می‌شود.  برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آموزش بازاریابی صادراتی با لینکدین با ما تماس بگیرید.

برگرفته از وب سایت آموزشی https://citynetacademy.net/

 

 

 

 

نویسنده پست: jafari